Hei! Helt ny her, og har gjort som dere sier (sjekket rundt for å se om jeg finner svar), men siden jeg ikke finner svar så spør jeg her.
Overalt så står det/anbefales det at man må lese boken for å skjønne hva som skjer i kroppen. Må inrømme at jeg ser med skrekk og gru på å lese denne boken da jeg har pensum til langt oppover ørene og eksamen rett rundt hjørnet.
Jeg tenker at det må da være greit å lese matvaretabellen og handle inn karbofri mat og spise det? Eneste jeg egentlig føler behov for å vite er at jeg går ned i vekt, liksom... Eller tar jeg helt feil? Er det derfor man bør lese boken, kanskje? hehe
Jeg tenker man må nesten lese uannset hva det er for å skjønne hva det går ut på. Ta så kjøp boken og les litt og litt. Det spiller vel ingen rolle om du snur nettet opp og ned og leser eller kjøper boka og leser den? Den er lettlest og har få sider. Så ikke få panikk! ;)
DU må lese boken for å skjønne hvordan du skal spise, det skal maaaaaaange timer på nett til å lære seg akkurat hvordan du setter sammen kostholdet.
Noen får det til, bare kutter ned på karber og spiser seg mette uten å ha mere kunnskap, for en del av oss funker det absolutt ikke, der kommer kunnskapen inn og hjelper oss å forstå hva vi skal spise og hvordan sette sammen måltidene.
Hei,
Boken er lettlest og kan også lånes på biblioteket. Jeg fikk beskjed om å lese boken før jeg begynte og det er jeg i ettertid glad for at jeg gjorde. På en måte er dette en helt ny måte og tenke sunt kosthold i forhold til hva man er indoktrinert med i fra Statens ernæringsråd.
ÅÅÅÅÅ, okei da :o
Lover å lese. Men er på vei til butikken nå, med lang liste! Så jeg begynner å spise karbofritt uten å "kunne noe". Ønsk meg lykke til!
Takk for svar :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.