< Tilbake til oversikten

Pølser

Mollie sa for siden:

Jeg har sett etter ketolysepølser flere steder, men det er ingen som har de :(

Men, var på Rema 1000 i dag. Og blant grillmaten fant jeg flere forskjellige typer pølser fra både Solvinge og Finsbråten som inneholdt 1 g og 0,5 g karbohydrater :-)
Det var til og med 3 for 2, så jeg hamstret jeg :-) Håper bare de er gode!

:D:):rolleyes::cool:

Øystein sa for siden:

De har fått mye bra grillmat på rema nå! Kjøpte noen pølser som heter Hot Link. Veldig gode på grillen! 0,5kh :)

BigO sa for siden:

Jeg har også kjøpt pølser der i dag, har bare smakt på italiensk kyllingpølse fra solvinge. De var i faktisk uten tilsetningsstoffer også, men jeg ble desverre ikke veldig imponert. Likte hverken smaken og konsistensen. Jeg gleder meg til å teste finsbråten sine, de har jeg trua på (Bratwurst og Hot Link med 0.5 kh pr 100 g).

Kitt sa for siden:

Jeg skal også teste Bratwurst og Hot Link i morgen. Første seriøse start på grill- sesongen!:D

kamp sa for siden:

Vis du bor i stavanger kan du gå på gabbes og kjøpe "ekstra allergivennlige pølser". De er uten KB ;)

Lenel sa for siden:

Har kjøpt Kalkunpølser på REMA. Husker ikke hvor mange KH det var i de, men jeg spiser bare 1 eller 2, og litt slat og svin:)

Modezty sa for siden:

Jeg kjøpte bratwurst fra Rema /Finsbråten. De var kjempegode - mye bedre enn Jacob's som de har på Meny

Kitt sa for siden:

Må bare rapportere at pølsene falt i smak både hos sønnen på 16 og meg.:sikle: Snuppa på snart 11 var litt skeptisk, men som hun sa: Hadde jeg fått dem servert, hadde jeg fint kunnet spise dem!:)

Eneste jeg har å si er vel at dette er sånne pølser man spiser med mos, ikke lompe og brød, om noen skjønner hva jeg mener!
Mer røkt kjøttpølse enn grillpølse/wiener, liksom! Dog veldig gode grillet!:D

mette1961 sa for siden:

hvis du bor i nærheten av drammen så får du de på åsiden på åsiden

Kiddoh sa for siden:

I sverige har de lavkarbo pølser. 1 g karbo per 100g. De er veldige gode og finnes i flere varianter.

Anbefales!

BigO sa for siden:

Hvilket merke er det på de pølsene du kjøper i sverige?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.