galleren sa for siden:
www.dagbladet.no/2010/04/08/tema/klikk/kosthold/helse/11196732/
Så nå vet dere hvilken ost dere IKKE skal spise..nemlig de som får best karakter :)
galleren sa for siden:
www.dagbladet.no/2010/04/08/tema/klikk/kosthold/helse/11196732/
Så nå vet dere hvilken ost dere IKKE skal spise..nemlig de som får best karakter :)
Veggpryd sa for siden:
De beste ostene har fått dårligst karakter! :eek:
Også sveitserosten da, som er en av de mest brukelige gode påleggsoster i ostedisken, har bare fått en treer. Den journalisten spiser sikkert bare magerost og halvfet norvegia. Urk.
Supera sa for siden:
"En fettbombe av en ost." / "Fløte i fast form." = terningkast 1. Huff og huff. Men jeg skjønner dem jo litt, jeg trodde jo det samme for ett år siden...
Mr. Muscle sa for siden:
Hahaha, jeg ler så jeg griner. Mettet fett senker jo kolesterolet. Snakk om å ikke ha peiling :) Hvis de ikke tenkte på det "gode kolesterolet" (HDL) som øker :)PrøveKanin sa for siden:
I det siste har det bare blitt verre og verre... Er som om alle nettaviser har glemt alle tidligere lavkarbo artikler plutselig og gått tilbake til Grethe Roede som eneste sannhet
nellie sa for siden:
Hva med folk som ikke spiser lavkarbo og trykker innpå med karbo.. Hva er best for dem?
andreasoe sa for siden:
fett er jo ikke bra for de som spiser et kosthold med karbohydrater.. så den testen stemmer jo for 'folk flest'.
LenaBeatrice sa for siden:
Redusere karboinntaket? ;)
Kunne ikke dy meg.....
Supera sa for siden:
Det spørs jo hva du mener med "bra for". Vanskeligere å holde vekta ja, men FETT ER SUNT! Så lenge det ikke er ødelagt fett som margarin og sånt da. Prøv å spise null fett (men masse karbohydrater og proteiner) i en periode, og du vil dø. ;) I denne testen går de jo ut fra at mettet fett er usunt og gir hjerte- og karsykdommer - noe som er FEIL.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.