< Tilbake til oversikten

Spørsmål om skinke

Ivett sa for siden:

Hei.

Jeg bare lurer på hvilke skinke dere spsiser?
jeg har holdt på med ketolyse siden januar og har den siste mnd. kuttet ut skinke da jeg oppdaget at den inneholder potet/mais (Gilde sin).

Så, spiser dere det uansett, eller hva spiser dere av skinke?
Har fint klart meg uten 1 mnd. nå, men hadde jo vœrt godt å ha skinke i salaten :)

Takk for svar.

Jabba sa for siden:

Jeg spiser en del skinke - både til middag, i salat og som pålegg.....

crystall sa for siden:

bogskinke funker fint i salat :) ellers bruker jeg strimla kokt skinke i omelett og sånt :)

Ivett sa for siden:

Takk for svar!
Men av hvilket merke, eller betyr det ikke mye at den inneholder potet og mais? :)

Yonah sa for siden:

Jeg bruker ikke bogskinke, den inneholder som oftes veldig lite protein og mye vann og gjerne en del karber og.. Holder meg til påleggsskinke( sånn kokot eller røkt skinke i skiver..)og leser på pakka hva den inneholder.

Viclin sa for siden:

Jeg bruker First Price sin.

Ivett sa for siden:

ok, takker igjen for svar.
Synd vi ikke har First Price sin, om den er grei.

Eneste butikkene vi har her er Coop Mega og Ica.
Så langt jeg har lest på alle vanlige skinkepakkene der så har jo alle enten potet, mais, eller begge deler, om ikke andre ting som er fy.
Eneste pålegget jeg spiser for tiden er en salami (men inneholder jo en del salt, så spiser ikke hver dag heller) uten karbohydrater som jeg fant og svinestek.
Men kunne tenkt meg å spise skinke.....

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.