hoppetussa sa for siden:
etter litt utskeielse 1 dag,endte jeg opp med vann i kroppen...bein og hender,spesielt.
Hva er egentlig grunnen,og når vil det gå tilbake til normalen,-hvis jeg forts.L.K imorgen?
Dette var kjipern assa...:(
hoppetussa sa for siden:
etter litt utskeielse 1 dag,endte jeg opp med vann i kroppen...bein og hender,spesielt.
Hva er egentlig grunnen,og når vil det gå tilbake til normalen,-hvis jeg forts.L.K imorgen?
Dette var kjipern assa...:(
Yonah sa for siden:
Kroppen må ha mere vann bundet opp når man spiser karber;) Jeg gikk opp 4kg i påska, rent vann. Jeg hovner veldig fort opp, men det går av i løpet av ei uke eller to.
algratt sa for siden:
Hei:) Får fort vann i kroppen jeg også, virker som det eneste som funker er å drikke mer vann.
Eller så drikker jeg noe som heter Basete på fra helsekosten, den er vanndrivende og hjelper også mot oppblåsthet og kvalme:)
Victory sa for siden:
Basete må testes! :) Takk for tips!
Jeg ble anbefalt Pukka detox te på helsekosten. Var god også faktisk, smaker litt lakris og andre krydder.
LCHF4life sa for siden:
Med vann skal vann fordrives! Smarte kroppen vil tviholde på vannet dersom den ikke får nok væske :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.