< Tilbake til oversikten

Forum-glede

smosje sa for siden:

Nå har jeg drevet og surfa litt på forskjellige forum - bare sånn for å sjekke ut omgivelsene, og jeg må si

[center]TAKK[/center]
[center]alle sammen[/center]
[center] [/center]
[center]for at vi har et forum hvor vi[/center]
[center] [/center]
[center]lytter til hverandre[/center]
[center]passer på hverandre, tenker på hverandre[/center]
[center]støtter hverandre, oppmuntrer hverandre[/center]
[center]smiler til hverandre, hjelper hverandre[/center]
[center]smiler til hverdagen[/center]
[center]har interesse for hverandre og alle som kommer innom[/center]
[center]har åpne sinn for det som er nytt, andres meninger eller andres kunnskap[/center]
[center]ikke har grinete bedrevitere som håner andre[/center]
[center]ikke har skråsikre kverulanter som alltid tror de har rett[/center]
[center]ikke har medlemmer som er ute etter å krangle og lage dårlig stemning[/center]
[center] [/center]
[center]jeg synes vi har et fantastisk miljø og et strålende bra forum![/center]

mofe sa for siden:

:ja: !

Nille sa for siden:

:_punk: :)

Gamla sa for siden:

Er så enig, så enig med deg, Smosje!
Hjertelig takk til deg , og til alle dere andre!

magdalena sa for siden:

Dette er et veldig bra forum,er nå innom flere forskjellige,men kommer alltid tilbake til denne.Egentlig mange jeg kunne fjernet fra favorittlista..Men her finner en folk som stort sett sliter med det samme,gå ned i vekt og ønsket om å leve et sunnere liv.Og med journalene kan man bli bedre kjent med personene bak nickene og knytte nærmerebånd.Her er det mye godhet,optimisme og støtte blant folk,uansett hva det måtte gjelde.Glad dere finnes!:klem:

Aline sa for siden:

rett og slett et fantastisk forum!!! :D

ryli sa for siden:

Skjønner egentlig ikke hvordan jeg klarte meg før jeg fant forumet.

Tusen takk, alle sammen! :klem:

elian sa for siden:

[center][/center]

[center]Helt enig!! Jeg må si det er godt å komme inn hit, når man har vært noen timer på f.eks NM...... Der er man ikke fri for å bli hakket på om man skulle ha egne meninger.....[/center]

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.