< Tilbake til oversikten

Jeg røk... bevisst !

merethe1 sa for siden:

Har vært flink jente siden midten av januar ,og holdt meg til kostholdet uansett hverdag ,møter på jobben,fest eller fam.selskap.. men i går røk jeg ,tellte til 3 ,bannet høyt,og heiv i meg nybakte skillingsboller m/smør og brunost på ... !! :p
Jeg hadde bakt til mann og unger ,og fant ut at dette skulle jeg unne meg ..? (ingen anger faktisk ,det var utrooolig godt):rolleyes: Så nå lurer jeg på ,hvor lang tid må jeg regne med at d går for å komme i ketose igjen? Snakker vi dager eller uker ?

merethe

Kitt sa for siden:

Dersom det er alt du har gjort "galt" er du nok i ketose igjen i kveld:D, særlig om du tar en liten treningsøkt for å forbrenne litt ekstra karber!;)

En liten sprekk som dette er ikke så galt, så bare kom i gang i gjen, så er det ikke noe problem!:heia:

hoppetussa sa for siden:

jeg lurte på litt av det samme du skreiv,nå,siden jeg spite litt kake og snop igår:uskyldig: nå må jeg bare styre meg,og komme oppå "skinnene" igjen!!!:o:kadetgaar

Jabba sa for siden:

Jeg spiste kålrotstappe og to mini kakestykker når vi var på påskebesøk her om dagen. Stixen var hvit når jeg målte i 8-tiden om kvelden - men var knall lilla igjen når jeg la meg i 12-tida......
Så en kan dette ut og inn igjen ganske så fort.....

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.