Mr. Muscle sa for siden:
I løpet av 1,5 uke gikk jeg OPP 4kg:eek: Hvordan i h..... er det mulig:confused:
Jaja, det er vel bare å gå på'an igjen. Men det ser ikke akkurat ut som om vekta skal holde seg når jeg når målvekta.
Mr. Muscle sa for siden:
I løpet av 1,5 uke gikk jeg OPP 4kg:eek: Hvordan i h..... er det mulig:confused:
Jaja, det er vel bare å gå på'an igjen. Men det ser ikke akkurat ut som om vekta skal holde seg når jeg når målvekta.
Vettel sa for siden:
Satser på vann! :) Du kan jo ikke lagt på deg 4 kg fett heller.
Kitt sa for siden:
Tenker vi satser på at mye er vann, ja! Riktignok har jeg spise ting som ikke akkurat regnes som lavkarbo, men dog.........:eek:
Vann forsvinner fort igjen, heldigvis!:D
Det sies jo at man burde gå ned 2-3 kilo mer enn målvekt fordi disse kiloene kommer på igjen i form av vann når man begynner å spise karbo igjen!
Yonah sa for siden:
Sikkert bare vann;)
Noen av oss binder vann veldig kjapt og holder hardt på vannkiloene. Jeg er blandt de, jeg går opp 2-kg om jeg spiser noen pizzabiter eller en pastarett..Spiser jeg litt til, kommer det enda em kilo. Jeg samler vann veldig lett. Er jeg ute i sola litt, så hovner jeg opp, eller trener jeg så jeg blir varm og sliten, så holder kroppen på vann i noen dager.
Bubbi sa for siden:
Jeg har selv gått opp en kilo i påsken!!! Får virkelig håpe det er vann som dere skriver at det kan være:D:D:D:D:D
Cherry sa for siden:
Høh...jeg har gått NED 3 kg enda jeg har gått berserk i godteskåla til fattern.
Sungrazer sa for siden:
Mange som opplever det om kroppen har gått i sultmodus pga. hvordan man spiser. Berserk i godteskålen da utløser gjerne hormonet leptin som sier til kroppen at faren er over. Den trenger ikke holde på fettet lenger.
Kort fortalt. :)
Jeg driver nå å forsker på hvordan jeg kan få en leptinrespons uten å spise korn-relaterte produkter. Sannsynligvis går det med et måltid med 4 av hver av bananer, appelsiner, kiwi, eple og pære. Det blir rundt 200 gram karbohydrat, men usannsynlige mengder med mat. :/
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.