< Tilbake til oversikten

Ærk!!

Trin sa for siden:

Kom hjem fra påskeferie i dag, og hoppet spent på vekta.
Vet jo ikke sikkert før i morgen tidlig, men tror jeg har gått ned ca en kilo denne uken. Tisset på stix - og SAYWHAAAAT?? Hvit? Spiste en Cavalier sjokolade på 4 karber i går, den MÅ være synderen! Jeg som har vært SÅ flink enda det både har vært påske og feiring av MIN 30 års dag :mad:

Seriøs innskjerping her nå - ikke mer lettbrus og baconsvor. Heldigvis er hverdagen snart tilbake så jeg kan komme tilbake til trening og trilleturer igjen!

Hvor lang tid tar det vanligvis før man er tilbake i ketose?

Torkil sa for siden:

Hei 6-48 timer, avhengig av sprekken, i ditt tilfelle antar jeg 12 timer gjør susen
God Påske
Torkil :)

Trin sa for siden:

Godt å høre :)
Takk!

karikins sa for siden:

Bacongull etc er en partystopper for meg :mad:
Går ikke ut av ketose, men kroppen blir "full" og tung.
Sjokolade har jeg ikke spist på mange måneder, siden jeg ikke liker den kunstige Atkins-baren heller. Klarer meg kjempefint uten! :D

Trin sa for siden:

Jaja - men nå er folk forskjellige og selvom det ikke er nødvendig er det hyggelig å ha noe ekstra når man er sammen med andre som spiser godteri og drikker brus - særlig når det er ens egen feiring som er anledningen!

Uansett - jeg er tilbake i ketose og satser på gode uker fremover vektmessig (og på alle andre måter) :)

karikins sa for siden:

Ja, vi er forskjellige - heldigvis! :)
Er helt enig med deg - det er jo ikke noe morsomt å ikke ha noe å hygge seg med noen ganger. Derfor unner jeg meg også noe ekstra når alle andre gomler godteri. Men jeg foretrekker jordbær med fløte jeg da ;)

Forressten, gratulerer med vel overstått :D;)

Supert at du er tilbake i ketose - det tok jo ikke lang tid :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.