Ignite sa for siden:
Ble litt svett når jeg leste denne:
www.nrk.no/programmer/tv/puls/1.7064005
Jaja...
Ignite sa for siden:
Ble litt svett når jeg leste denne:
www.nrk.no/programmer/tv/puls/1.7064005
Jaja...
Brimstone sa for siden:
Hahaha, det er jaggumeg fortvilende ja, vedder på at denne typen spiser middag litt sånn som legen til Kitt :D
Manina sa for siden:
Men vedkommende hadde altså fått sitt andre hjerteinfarkt etter at han hadde lagt om. Han hadde dermed ett hjerteinfarkt på vanlig høykarbokosthold. Det var altså på det av disse kritikernes anbefalte kosthold hjertesykdommen var etablert.
Ignite sa for siden:
Nemlig, Manina. Logikken er noe uklar her :rolleyes: :D
Veggpryd sa for siden:
Logikken er veldig uklar, ja. :) Det som irriterer meg med sånt er at nå vil sikkert mange jeg kjenner dytte den nettsiden opp i trynet mitt, og fortelle meg at jeg har tatt helt feil hele tiden.... sukk. :(
Hvis 50 000 får hjerteinnfarkt etter å ha fulgt rådene til Staten Ernæringsråd hele livet skjer ingenting, og én får hjerteinnfarkt etter å ha gjort det samme - men de siste 2 månedene spist LCHF - da må jo LCHF være farlig....:confused: eller.... :lol:
Veldig mange av de som går over til LCHF ligger allerede i faresonen vil jeg tro? Jeg vil være så freidig som å si at grunnen til nedgangen i antall hjerteinnfarkt de siste årene, kan skyldes at fler og fler har gått over til Atkins, Ketolysekuren, Skaldeman og alle de andre gode LCHF kostholdene som er tilgjengelige nå. :lol:
Yonah sa for siden:
Logikk er en fin ting. Kjempelogisk at fet mat uten karber til er farlig, når flere enn noensinne får hjerteinnfarkt og spiser korn og stivelse... Jeg er ganske sikker på at fett i kombinasjon med korn/stivelse er kjempefarlig, men fett alene er ikke farlig.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.