vav sa for siden:
Hei hei :)
Må d være 3 liter vann, eller kan jeg telle med teen, brusen og kaffien jeg drikker?
Også ser jeg at noen shotter 1eggeglass me olje hver dag, eller til hvert måltid? er dette bra? hvilken olje er d de bruker?
vav sa for siden:
Hei hei :)
Må d være 3 liter vann, eller kan jeg telle med teen, brusen og kaffien jeg drikker?
Også ser jeg at noen shotter 1eggeglass me olje hver dag, eller til hvert måltid? er dette bra? hvilken olje er d de bruker?
Kitt sa for siden:
Du kan telle med all væske du får i deg i løpet av dagen:D, selv den i maten om du gidder!;)
Om du vil være helt sikker på at du får i deg nok fett, og tåler det, kan du shotte MCT- olje (apotek) eller en litt bedre olivenolje feks!
Jeg putter cocosa i teen i stede for! Kan ikke helt se for meg at jeg skal shotte olje, nei!:eek:
StegforSteg sa for siden:
Cocosa i kaffe / te må være en mer behagelig måte å få i seg fett på, enn å shotte et eggeglass med olje. Og om du føler at du bør gjøre dette til hvert måltid - bør du heller se på måltidene dine om det kan tilføres mer fett på den måten :)
ada-emilie sa for siden:
Olje over grønnsakene smaker bedre,og gjør grønnsakene mer smakfulle også. Du kan jo bruke urter og krydder i oljen til de. Avokado har masse fett og funker ogs som en slags "dressing" siden den er fet. Oliven har mye fett i seg også.
Jeg drikker to liter rent vann pluss vann i te, kaffe og mat.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.