< Tilbake til oversikten

Jeg begynner igjen!

mette_moj sa for siden:

har nå gått ned 20 kilo:rolleyes: har ikke gått på kuren siden oktober 09.. men nå skal jeg påen igjen å ta de siste 5!
dette ble bestemt NUH, etter å ha gått opp en halvkilo etter overdrevet snopspising:mad: såh, noen som slenger seg på eller? trenger litt motivasjon;)

Nina86 sa for siden:

Jeg er med! Trenger motivasjon selv! :) Du har vært sinnsykt flink da!

pjusket sa for siden:

Jeg slenger meg på jeg også! :)

Må si som Nina86 at du har vært kjempeflink, så dette klarer du nok uten store problemer! :)

Jeg har gått ned 10kg siden januar i år, men med en stor sprekk og 2 måneder med dårlig kosthold er det på tide å starte igjen! Har en god del mer enn deg jeg skal ned, men jeg skal jaggu klare det denne gangen! Jeg heier på oss, damer! :)

Torkil sa for siden:

Hei
Det er viktig å allerede nå ha en strategi klar for hvordan man skal stabilisere vekten etter slankekuren, slik det ikke blir jo-jo-slanking.
Har man ikke en plan for dette går det ofte galt. Noen forandringer må til etter en slankekur, ellers er det bare et spørsmål om tid før man er tilbake i utgangspunktet.
Dere kan jo slankingen så det bør ikke by på større problemer, bortsett fra at en i "andre omgang" ikke kan forvente det initiale, store vekttap, men må "a til takke" med et mer jevnt vekttap.
Lykke til
Vennlig Hilsen
Torkil :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.