Kan jeg steke disse like lenge som knekkebrødene og få de sprøe ? lagde dine knekkebrød i går og byttet ut litt solsikkekjerner med mandelmel,stekte de 1 time og 10 minutter,og vi storkoser oss :D
Hadde du vært her Hannah så skulle du fått et kyss på truten :lol:
Har en mamma som er syk og prøver ut lavkarbo,hun syns knekkebrødet ditt var godt men litt for hardt (har dessverre dårlige tenner) Så i kveld lagde jeg etter denne oppskriften (så enkelt a :D) men lot de bare stå inne i 30 minutter og nåååå snakker vi mykt brød,med samme gode smaken som knekkebrødene :D Ikke var de tørre heller, noe som overrasket meg...Nå er brødmaten til meg,gubben og mamma reddet :hungry:
Disse skal jeg lage i morgen, jeg er nemlig invitert på vinkveld og fått høre at det går på kjeks og ost. Så da får jeg vel bake disse og ta med så alle får smake.
Skal også slenge over en plate med disse i dag, skal også på ost og vin i kveld, og disse er definitivt de beste kjeksene jeg har baker på lavkarbo......og før det bakte jeg jo aldri kjeks :p
Og etter å ha lest ene oppskriftsboka til Sofie Hexeberg ser jeg at hennes knekkebrød oppskrift er klin lik. Har du gitt henne oppskrifta Nannah, eller ha hun tatt den?
yum - veeldig gode!
Litt sjokk at røra ble så bløt med en gang, men fiberhusken trakk alt til seg, og det ble bra :-) Endelig kjeks med gorgonzola og te til kvelds - helt lovlig :-)
Nå skal jeg bake dobbel porsjon av disse, skal være en uke på et kompetansesenter for syndromet til minstejenta, så da trenger jeg et alternativ:D Disse er fantastiske med feks ost på.
Jeg synes forresten disse er mye lettere å smøre utover plata enn knekkebrødene til Nannah, sikkert pga det ikke er så store frø i de. Også er de jo helt glutenfrie da:D
Lagde disse for første gang ikveld..
Og det er virkelig de beste knekkebrødene jeg noengang har smakt!!
Og SÅÅÅ lett og enkelt!!??! :D
NamNamNamNam... TUSEN TAKK NANNAH :blomster:
Når unga får teften på de imorgen så er det nok bare å sette igang en ny runde med èn gang hehe..
Hmmm.. Lurer på om disse blir gode med sesammel? Tror jeg må prøve :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.