< Tilbake til oversikten

Nannahs knekkebrødkjeks

Nannah sa for siden:

ca 20 stk.

100 g sesamfrø
25g linfrø(Ev bare sesamfrø)
50 g mandelmel
1 stor ss fiberhusk
2,5 dl vann
1/4 ts salt..liten skvett flytende natren

Rør sammen alt og smør utover bakepapirkledt plate...
Rut opp deigen med pizzahjul.
Stek på 160g varmluft i 45-50 min.

Veldig godt til ost:ja:

Kitt sa for siden:

Nok en flott oppskrift fra Nannah! Må prøves!:D

gunnkarbo sa for siden:

Jeg er nybegynner på lavkarbo og veldig interessert i nye oppskrifter. I flere oppskrifter står det fiberhusk - hva er det og hvor får man kjøpt det?

Kitt sa for siden:

Hjalp det?;)

leo sa for siden:

Disse er helt nydelige:)

Friida sa for siden:

Hvis disse er like gode som knekkebrødene så gleder jeg meg ;)

aslaug sa for siden:

Hei Nannah!
En ny fulltreffer fra din side,like gode som knekkebrødene!
Da blir det litt variasjon i kosten:D:D

Tiki sa for siden:

Disse er fantastisk gode. Må begrense meg....

otika sa for siden:

Kan jeg steke disse like lenge som knekkebrødene og få de sprøe ? lagde dine knekkebrød i går og byttet ut litt solsikkekjerner med mandelmel,stekte de 1 time og 10 minutter,og vi storkoser oss :D

Tiki sa for siden:

Disse blir deilige å sprøe ved steking i 45- 50 min. Men skulle de fremdeles være litt myke da, så er det bare å steke de litt lengre.

otika sa for siden:

Hadde du vært her Hannah så skulle du fått et kyss på truten :lol:

Har en mamma som er syk og prøver ut lavkarbo,hun syns knekkebrødet ditt var godt men litt for hardt (har dessverre dårlige tenner) Så i kveld lagde jeg etter denne oppskriften (så enkelt a :D) men lot de bare stå inne i 30 minutter og nåååå snakker vi mykt brød,med samme gode smaken som knekkebrødene :D Ikke var de tørre heller, noe som overrasket meg...Nå er brødmaten til meg,gubben og mamma reddet :hungry:

manne sa for siden:

Noen som vet ca karboinnholdet i disse?

thesa sa for siden:

Kan disse stekes uten varmluft? :)

thesa sa for siden: