< Tilbake til oversikten

Over 60 og nybakt mor..

elian sa for siden:

Jeg vet! Det er helt tragisk!!!! Stakkars barn, som antagelig ikke vil være gammel nok til å bo for seg selv før moren er død.......

Fikk hun ikke tvillinger ??

Aline sa for siden:

jeg kjenner en jente med en far på 80 (hun er på min alder) og det kan ikke være noe morsomt å vite at faren din kan dø av "alderdom" når som helst...

ok, alle dør en gang, men når du garantert er uten foreldre når du er 20 år, så er jeg enig i at det er litt egoistisk. men samtidig så synes jeg ikke det... bare en følelse, kan ikke forklare hvorfor... hm... ja,ja...

snoopygirl sa for siden:

egoistisk spør du meg.kan ikke tenke mye på ungen da skulle man tru

smosje sa for siden:

Enig; det er ganske tragisk, rett og slett.

Har en venn hvor far er 80 (mor rundt 65 tror jeg) og han er 22, enebarn - får det fulle ansvaret for aldrende foreldre i en alder hvor han slett ikke er klar for det. Han har skikkelig problemer med det, tror jeg.
Et annet problem er at man mister liksom en generasjon, slik at foreldrene klarer ikke 'følge med'.

Jeg har en i famlien (ganske langt ute) som er 75 og fikk unge for et par år siden med en ganske mye yngre dame. Jeg ble så sint!!!! Det var planlagt graviditet. Hvem planlegger det når man er 73 år gammel da!? Alle i familien min sier at 'ja, men han er jo så sprek! Leker med ungen hver dag og!' SIKKERT! Dette året, ja! Hva med om tre år? 7 år? 15 år, når ungen er 17 og han er 90.....
Jeg har nektet å gi mine gratulasjoner og har på det sterkeste gitt uttrykk til min nærmeste familie om hva jeg synes om at de støtter det.

mofe sa for siden:

Ene barnet døde i livmoren. Wonder why, altså.

smosje sa for siden:

Leste ikke artikkelen før nå jeg :o Enda værre enn jeg trodde - hun var jo blitt kunstig befruktet i tillegg!!! Nei FY altså!

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Aline sa for siden:

HVAAAAA+???????? jeg leste heller ikke... ok, da forsvant den lille rare følelsen jeg hadde istad.... dette er galskap og egoisme og jeg-vet-ikke-hva!!!!

Gamla sa for siden:

Ja, dette er galskap! Det skulle vært straffbart å gi kunstig befruktning til så gamle kvinner! Hun kunne jo vært oldemor til det barnet!!!!!

Iset sa for siden:

Motbydelig egoistisk!! Jeg leste om dette da hun var gravid. Hun ventet (hvis det var henne da) faktisk med å få barn bare fordi hun proriterte karrieren først, og da hun ble 53 syntes hun at det var på tide med barn. :sjokk: :eek:
Så kunne hun jo ikke bli gravid, og fikk prøverør. Men herreguuud prøverør har vel en grense? Nei dette er helt uforsvarlig.
Jeg skjønner henne godt som ville ha et barn, men man må tenke seg litt om når toget er kjørt!!!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.