Tidl. medlem sa for siden:
Hvor får jeg tak i sjoklade med lavt innhold av karbohydrater og hva heter den/de :confused:
Tidl. medlem sa for siden:
Hvor får jeg tak i sjoklade med lavt innhold av karbohydrater og hva heter den/de :confused:
Superteddy sa for siden:
Bocca har ikke så mange karbohydrater. Så om du kjøper den på 30 gram så skal det gå til nød! ;) (husker ikke helt hvor mye som er i den da...)
Ellers så finnes det sånne uten sukker... Helt sikkert noen som vet! :)
hoppetussa sa for siden:
skal visst være noen som heter cavalier eller no sånt. uten sukker. helsekost? bocca inneholder for mye sukker,mener jeg å ha lest...
Søk på "sjokolade" her så kommer d nok opp noe!;)
Superteddy sa for siden:
Er vel mer sukker i bocca, men kommer jo an på mengden man spiser da... Jeg spiste en på 30 gram for noen uker siden, og det gikk helt fint det altså! :)
Jabba sa for siden:
Cavalier sjokolade kan kjøpes på helsekost. Det finnes også et merke som heter Cloetta, den har de bl. an på min lokale MEGA og REMA 1000. Jeg liker godt sjokoladen fra Sukkerfritt, men den får jeg ikke tak i lengre.
Mercy sa for siden:
Jeg liker veldig godt Cloetta sin som selges på Rema, de har både lys og mørk uten sukker:)
Mercy sa for siden:
Det er også mange butikker som selger sjokolade med 86% kakao:)
EmilyB sa for siden:
Jeg pleier å kjøpe på www.dialife.dk. Det koster litt i toll og sånn, men sjokoladen er veldig god.
Her har de også godt utvalg:
www.kinsarvik.no/VarelistingPrTag.aspx?vis=4&id=14311
www.kinsarvik.no/Sok.aspx?sokeord=cavalier
Ellers regner jeg Atkins barene som sjokolade. Chocolate Decadence er veldig god.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.