KAn en spise så mye en vil av bacongull?? Paranøtter??
Jeg har funnet ut at SKYR er ok å spise. I følge ingrediensene så er karbohydratene 3,9 (dette er den med skogsbær) Er det noen andre som har noe innvendiger på denne? Er veldig glad i melkeprodukter, og det er et stort savn at jeg ikke kan ddrikke melk når jeg skal prøve meg på denne ketolyse kuren.. :mad: men men.. jeg skal heller klare meg uten melk vist jeg klarer å kvitte meg med disse kjærlighetshåndtakene og lårene ;)
Er det noen andre enn meg som er litt lei av egg?? Jeg begynte forrige mandag og jeg kjenne at jeg må presse i meg eggene som jeg spoier (har prøvd å lage det i all forskjellig mulige varianter)
og sånn når det er sagt, så kan du ta litt paranøtter og litt baconcrisp innimellom, men det er bare så og så mange karbohydrater du har til rådighet og de bør du fylle med grønnsaker så godt du kan:)
men nå er det ganske stor forskjell på å inkludere disse matvarene i kostholdet etterhvert som man er inni det og har fått inn de gode vanene og det å starte hele det nye kostholdet med å knaske baconsvor, paranøtter og skyr.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.