Jeg er ei jente på 164 cm, og hele 73,5 kilo.. Jeg veier myye mer enn jeg gjorde for et år siden og selvbilde er helt på bånn. Jeg har nå tatt valget av mandag 5.april starter jeg på ketolysekuren. Noen som kan dele noen erfaringer??
Hei og velkommen hit ;)
Les trådene her inne, så får du helt sikkert svar på alt det du lurer på.
Man hvorfor vente helt til over påske? Begynn med en gang du har bestemt deg :) Ingen grunn til å utsette vel? ;)
Mitt råd til deg er å ikke se på ketolysekuren som en slankekur, men som en kostholdsendring. Helsegevinstene er så store ved å endre kosthold! :D
Grunnen til at jeg begynner etter påske er for da kommer boken!:) Skal låne den av ei venninne, og hun kommer nedover 4.april, så da skal jeg lese heeele søndagen så er det full start på mandag:-) Håper magen min blir bedre også!
Magen blir nok bedre! Jeg har alltid hatt trøblemage,når jeg spiste brød,potet og pasta....Nå har jeg ikke merket magen engang..litt forstoppelse til og begynne med,men d er over. Herlig!:D
Jeg starta med å kutte mer og mer karbohydrater fra uke til uke uten å ha planlagt at jeg skulle ende opp med så lite karbo som gir ketose. Det føltes helt ok på den måten, og jeg unngikk å føle meg trøtt og sliten de første ukene slik mange gjør! Like greit å begynne kuttinga nå med andre ord! Lykke til!
Kutting av karbohydrater har jeg begynt smått med, men er langt i fra å nå ketose. Gleder meg til å få boken å begynne med dette. Jeg trener minimum 4 ganger per uke,hvor 2 av øktene er fotball treninger. Håper på gode resultater! Får jeg fikk prolaps i ryggen veide jeg 63, og det er den vekten jeg føler meg komfortabel med. Blir like lei meg hver gang jeg går på vekta, nå er det nok!:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.