Etter å ha vært medlem her i noen år, har jeg jo fått med meg at mange blir veldig varme i ketose. Jeg lurer på om noen andre har det som meg. Jeg er ikke så spesielt varm, men har veldig varme hender! Av og til så varme at jeg nesten "brenner" meg selv. Det høres sikkert veldig rart ut, men innimellom er det faktisk litt ubehaglig. Dersom jeg setter hendene i sida, for eksempel, blir det veldig varmt, selv gjennom to plagg. Tror jeg er litt sånn alltid nå, uavhengig av kosthold, men var definitivt ikke det før jeg begynte å spise lavkarbo. Andre?
Yepp.... hender jeg våkner om natta fordi hendene er ubehagelig varme feks. Da må jeg legge hendene mot veggen/gulvet for å kjøle dem litt ned.... Eller iskaldt vann....
Til tider fryktelig ubehagelig, rett og slett!
Har tilogmed opplevd å være slik i hele kroppen. Var 14 "varme" inne her, åpen verandadør og meg i T-trøye og barbent. Måtte tilogmed sette meg på trappa med nakne tær i snøen. Kjentes ut som om all varmen kom fra hender og føtter... sprøtt :p
Må holde henda langt unna sambo når jeg er på det varmeste, han synes rett og slett det blir ubehgelig varmt og huden hans blir klam der hånda mi er.
Jeg tar gjerne litt varme fra deg, jeg fryser omtrent kvakk i hjel.. Nesten vært deilig å ha halsbetennelse nå og feber for det er første gang på hele vinteren hvor jeg stort sett ikke har forsset( dvs jeg frøs forfedelig før jeg begynte å ta ibux og antibiotika).
Du kan mer en gjerne få varme av meg, Imse! Har nok til fler enn èn :p
Nesten litt fascinerende hvor enormt varme spes hendene kan bli, kan holde 15-20 cm unna og fortsatt kjenne varmen som stråler.
Er rett og slett fysisk ubehagelig, får en ekkel, dunkende følelse i hendene...
Sambo synes det var litt rart at jeg ikke klarte å tine opp dørlåsene med hendene da det var på det kaldeste, endelig fant han noe fornuftig å bruke de varme hendene til liksom :p
Startet på lavkarbo for ca 4 dager siden, i går trodde jeg at jeg hadde kommet i overgangsalderen :) jeg har lavt stoffskifte fra før og fryser derfor lett, så dette er en helt ny verden for meg. Men er det normalt å ha prikkinger i huden, spesielt i føttene? Nesten sånn at det klør rett under huden? Høres sikkert helt sprøtt ut!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.