< Tilbake til oversikten

Damen fra helsekostbutikken

sommerfugl sa for siden:

åh, gleder meg!! :( tror du de får sånne bakemiks og sånn og, eller er det bare sjokolader...? :cool:

sommerfugl sa for siden:

ops, feil smil, hehe :D

sommerfugl sa for siden:

håper de får inn masse masse godt!! :p

Iset sa for siden:

Jeg jobber i Life og vi har fått inn bakemix, 3 forskjellige typer sjokolade (crisp, milk og mint), shakemixer, ferdige shaker og 3 forskjellige Advantage-bars (decadence, hazelnut crunch (denne var nyyydelig!!) og Fruits of the forest.
Håper vi får flere. :)

sommerfugl sa for siden:

er det en life butikk i tromsø? håpe :)

Nirren sa for siden:

Hei!! var også på helsekost i dag. Tenkte å kjøpe sojaprotein, men damen bak disken visste ikke hva det var. Så det i noen oppskrifter, men jeg er helt fersk, så vet du eller noen andre hva det evt heter og hvor jeg får kjøpt det?? Skal bruke det til pizzadeig og vafler?? Hjelp!! Hilsen Nirren:)

friflex sa for siden:

Advantage Hazelnut Crunch var bra ja, ellers var det ikke så mye av det jeg syns var noe særlig av de sjokoladene/barene jeg har prøvd.

Prøvde en sånn breakfast-bar da jeg var i London, dn syns jeg smakte så ille at det var så vidt jeg klarte og svelge..

Musti sa for siden:

Du kan få kjøpt soyaprotein på helsekosten (Life) men her jeg bor hadde de bare med smak. Nå fant jeg ikke ut hvor i landet du bor,- men jeg kjøpte soyaprotein i Sverige og betalte 99.- pr. kilo. Vet at det går ann å få kjøpt på nettet også ... men da var det mye dyrere. Mener linken er nevnt i soyabrød-tråden .. eller var det soya-pizza-bunn-tråden tro. :confused:
[color=darkgreen][/color]
Lykke til!

Nirren sa for siden:

Du kan få kjøpt soyaprotein på helsekosten (Life) men her jeg bor hadde de bare med smak. Nå fant jeg ikke ut hvor i landet du bor,- men jeg kjøpte soyaprotein i Sverige og betalte 99.- pr. kilo. Vet at det går ann å få kjøpt på nettet også ... men da var det mye dyrere. Mener linken er nevnt i soyabrød-tråden .. eller var det soya-pizza-bunn-tråden tro.
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Takk skal du ha Musti. Jeg har bare funnet med smak og jeg har vel ikke så lyst på pizza med jordbærsmak.....og det er jo såååååååå dyrt.
Alt er dyrere her i Norge!! Det er ikke billig å være sunn...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.