< Tilbake til oversikten

Eksem?

sjarmisa sa for siden:

Noen av dere som har erfaring med eksem inni hendene somsprekker opp og blirvondt? jeg mistenker allergimot noe mat men er jo umulig å finne ut. Får utbrudd hele tiden så går det tilbake. Tenkte å høre om noen av dere har hatt noe lignende og finni ut hva det er?

tangoto sa for siden:

Hei:)

Jeg har samme problem under føttene. Dette skjer periodevis, og jeg tror det er eksem eller psoriasis. Flere her inne har erfaring med at lavkarbokosthold gjør dette mye bedre:rolleyes:

Jeg selv har kun gått på lavkarbo siden januar, og tror jeg merker en viss bedring. Blir spennende å se fremover.

Håper det blir bedre for deg og:)

Karissima sa for siden:

Ja den skriver jeg under på :)

sjarmisa sa for siden:

å så bra da får vi se framove rer jo på bare gått 2 uker. Men tror det er en allergi av noe slag her også...men kanskje ikke hehe...Ha en fin dag !

Kitt sa for siden:

Du kan jo lese denne!
Mye bra info!:)

Karissima sa for siden:

Jeg har forresten kontaktallergi. Må bruke engangshansker når jeg skjærer løk og hvitløk. Hvis jeg ikke gjør det får jeg store sår på fingrene. Dette oppstår kun på venstre hånd som jeg holder løken med når jeg skjærer så det var i grunnen lett å finne ut av hva det var :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.