Mollie sa for siden:
Hei!
Jeg har gått på Ketolyse noen måneder, og er SÅÅ fornøyd! :D:D:D
Men jeg har et spørsmål ang ketolysetablettene jeg tar, må de tas sammen med måltider?
Håper på svar! :):):)
Mollie sa for siden:
Hei!
Jeg har gått på Ketolyse noen måneder, og er SÅÅ fornøyd! :D:D:D
Men jeg har et spørsmål ang ketolysetablettene jeg tar, må de tas sammen med måltider?
Håper på svar! :):):)
Areola sa for siden:
Jeg tror ikke man må, men de bør taes med litt mat, det er mange som reagerer med magevondt om de tar tablettene på tom mage. Meg, blant annet :)
Det betyr ikke at du må spise et fullt måltid, da, en håndfull av noe holder nok :)
Mollie sa for siden:
Takk for svar! :) Det var sånn ca som jeg trodde, litt vanskelig å få til måltider så ofte, så da holder jeg meg til en håndfull! :)
Lullen sa for siden:
De bør sikkert tas med mat...
Hvis jeg tar kromtabelleten på tom mage på morningen blir jeg VOLDSOMT kvalm og jeg har kastet opp av den også... :( Men nå tar jeg den etter frokost da da går det helt fint :)
Fikk nesten flashback til jeg var nygravid og skikkelig morgenkvalm :D
Superteddy sa for siden:
Jeg merker ingenting om jeg tar dem på tom mage... :rolleyes:
Så det er sikkert individuelt! :)
Ana sa for siden:
Forresten, Sink og Krom skulle ikke tas sammen mener jeg at jeg leste. Men Krom og Magnesium da? Eller var det omvent?
SiljeMerete sa for siden:
Samme skjer her :(
Lullen sa for siden:
Sånn gjør jeg det:
Frokost: Krom
Lunsj: Sink (vitaminer)
Middag: Krom
Kvelds: Magnesium
(viktig at sink og krom ikke tas sammen!)
Ana sa for siden:
Jeg og, men de dagene jeg glemmer en så slår jeg sammen på slutten av dagen krom og magnesium
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.