< Tilbake til oversikten

Cappuccino med melk?

hoppetussa sa for siden:

Jeg var på bytur idag..."glemte meg litt av" og kjøpte en cappucino på 7elleven,bytta sukker ut med 2 suketter. Trodde jeg gjorde noe lovlig der,men så kom jeg på den melka de har i de maskinene:( Skal vel egentlig ikke ha melk??

4me sa for siden:

Ville heller bekymret meg for sukketene jeg da. ;)

hoppetussa sa for siden:

suketter er jo lov da:p
2 små suketter...:confused:

Kitt sa for siden:

Noen er HELT i mot kunstig søtstoff, vet du!;)

hoppetussa sa for siden:

Ja,skjønner dette her;) Jeg har nå spist både tyggis og drukket lettsaft...veide meg idag,-har gått ned nesten 6kilo siden jeg startet for ca.1mnd.siden....Fornøyd??? JAAA!!!:D

Kitt sa for siden:

Kjempebra!:heia:
jeg drikker fun light i ukedagen og Cola Zero til jeg skvalper i helgene og har gått ned over 4 kg siden 1. mars!

Men klart andre får gjøre som det passer dem. :D

hoppetussa sa for siden:

Sant nok! Kjempebra,det du og har fått til:blomster:
Ja,det eneste som kan lage litt "trøbbel" for meg,er hvis jeg gomler for mye sukkerfri tyggis...da blir jeg småsulten. Men ellers har d ikke virket inn;)

Kitt sa for siden:

Tyggis har jeg aldri likt, blir jo bare sååååååååå sulten av det!
Men noen fribol drops en gang i blant har det blitt og en sjelden gang litt sukkerfri sjokolade!:o
Er veldig glad i Cavalier sjokoladen, men magen min deler ikke den forelskelsen, gitt!:p

maynard sa for siden:

Melkepulver bruker inneholder ganske mange karbo. Iallefall de typene jeg har vært borti.
Ville vært forsiktig med det, men en kopp gjør vel ikke skade ;)

maynard sa for siden:

Bruker å inneholde skulle det vel stå :P

Kitt sa for siden:

Om du ser på den grønne linjen rett over innlegget ditt, står det "endre".
Da kan du redigere innlegget ditt uten å lage en ny post!;):p:D

Mia-Maria sa for siden:

Hvordan i all verden har du klart det? Jeg vil vite alt! hva har du spist, ikke spist, har du trent? Woow imponerende :)

maynard sa for siden:

Haha, leta lenge og vel etter den, men fant den ikke :p

Kitt sa for siden:

Du vet, det første man blir blind på etc!;)
Du er nok ikke den første og langt fra den siste som leter etter den knappen!:p

hoppetussa sa for siden:

tja,har spist alt utenom brød,ris,pasta,og annet sånnt :) det har gått mye på egg&bacon til frokost,-spist løvstek m/salat, tunfisk i olje,eggeomelett,eggerøre(ja,ganske mye egg!) igrunnen bare spist svært lite karboholdig mat! Nesten for lite,iflg.ekspertene her inne;)Føler kansje d har stagnert noe nå,men veide meg igår,og hadde gått bittelitt ned igjen...:D Jeg har gått mye turer. Ellers har jeg ikke trent noe særlig,grunnet "svake bein" som jeg sier. Føler muskelkrafta er redusert:eek:Men jeg er ganske så fornøyd med resultatet.

Benzo sa for siden:

Jeg vet ikke om alle 7-11 butikker har like kaffemaskiner, men jeg så de fylte på maskinen en gang og det var med H-melk. ;)

hoppetussa sa for siden:

d er vel ikke så bra...eller??:confused::eek:

Benzo sa for siden:

Bedre enn sukret melkepulver.

Veggpryd sa for siden:

Melkepulver er værst. Jeg vil ikke kalle det melk, engang. Bestiller du kaffe ute, kan du be om helmelk i latte'n din - eller helst fløte. :D
(Det er vel ikke så ofte man drikker latte, så da gjør det vel ikke noe med en skvett hel-melk, skulle jeg tro.)

Suketter og andre søtningsstoffer gjør folk som de vil med. Det er bare det at med LCHF kost får vi så mye "basic" mat - uten så mye halvfabrikata, E-stoffer og andre tilsetningsstoffer. Da er det også veldig enkelt å avstå fra f.eks. kunstige tilsetningsstoffer som søtningsstoffer eller kjemisk melk (det hvite pulveret i enkelte kaffemaskiner). :)

Gratulerer med flott nedgang! :heia:

Mia-Maria sa for siden:

Svake bein... hahahaha, det har jeg også :). Hva har du gjort med lunsjen? Jeg jobber og vi spiser lunsj klokka 12, da må jeg liksom spise da :p. Nå er jeg veldig inngrippende og grenseløs, men har du mye vekt å gå ned? Jeg har jo for all del mitt, men føler 8 kilo er lite når man hører om folk som vil ned 70 kilo. Føler disse kiloene sitter bomfast :(.

hoppetussa sa for siden:

tji-hi,"svake bein" ja... :D Lunsjen ja...nå er jeg hjemmeværende med 2åringen min,så det blir det vanlige. Nei,jeg skal ikke ned mer enn ca.4kg.til nå. Målet va 10 kg. Enig med deg i at de siste kiloene sitter bom-fast...de er sååå stridige!!!:mad:grrr... Nå gir jeg meg ikke! De skal fint få pelle seg av!;) Idag har jeg forresten vært en elg...har spist og spist:(Tilogmed cavaliersjokkis..Men den er jo lovlig da...på et vis:cool:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.