Jeg var på bytur idag..."glemte meg litt av" og kjøpte en cappucino på 7elleven,bytta sukker ut med 2 suketter. Trodde jeg gjorde noe lovlig der,men så kom jeg på den melka de har i de maskinene:( Skal vel egentlig ikke ha melk??
Ja,skjønner dette her;) Jeg har nå spist både tyggis og drukket lettsaft...veide meg idag,-har gått ned nesten 6kilo siden jeg startet for ca.1mnd.siden....Fornøyd??? JAAA!!!:D
Sant nok! Kjempebra,det du og har fått til:blomster:
Ja,det eneste som kan lage litt "trøbbel" for meg,er hvis jeg gomler for mye sukkerfri tyggis...da blir jeg småsulten. Men ellers har d ikke virket inn;)
Tyggis har jeg aldri likt, blir jo bare sååååååååå sulten av det!
Men noen fribol drops en gang i blant har det blitt og en sjelden gang litt sukkerfri sjokolade!:o
Er veldig glad i Cavalier sjokoladen, men magen min deler ikke den forelskelsen, gitt!:p
Melkepulver bruker inneholder ganske mange karbo. Iallefall de typene jeg har vært borti.
Ville vært forsiktig med det, men en kopp gjør vel ikke skade ;)
tja,har spist alt utenom brød,ris,pasta,og annet sånnt :) det har gått mye på egg&bacon til frokost,-spist løvstek m/salat, tunfisk i olje,eggeomelett,eggerøre(ja,ganske mye egg!) igrunnen bare spist svært lite karboholdig mat! Nesten for lite,iflg.ekspertene her inne;)Føler kansje d har stagnert noe nå,men veide meg igår,og hadde gått bittelitt ned igjen...:D Jeg har gått mye turer. Ellers har jeg ikke trent noe særlig,grunnet "svake bein" som jeg sier. Føler muskelkrafta er redusert:eek:Men jeg er ganske så fornøyd med resultatet.
Melkepulver er værst. Jeg vil ikke kalle det melk, engang. Bestiller du kaffe ute, kan du be om helmelk i latte'n din - eller helst fløte. :D
(Det er vel ikke så ofte man drikker latte, så da gjør det vel ikke noe med en skvett hel-melk, skulle jeg tro.)
Suketter og andre søtningsstoffer gjør folk som de vil med. Det er bare det at med LCHF kost får vi så mye "basic" mat - uten så mye halvfabrikata, E-stoffer og andre tilsetningsstoffer. Da er det også veldig enkelt å avstå fra f.eks. kunstige tilsetningsstoffer som søtningsstoffer eller kjemisk melk (det hvite pulveret i enkelte kaffemaskiner). :)
Svake bein... hahahaha, det har jeg også :). Hva har du gjort med lunsjen? Jeg jobber og vi spiser lunsj klokka 12, da må jeg liksom spise da :p. Nå er jeg veldig inngrippende og grenseløs, men har du mye vekt å gå ned? Jeg har jo for all del mitt, men føler 8 kilo er lite når man hører om folk som vil ned 70 kilo. Føler disse kiloene sitter bomfast :(.
tji-hi,"svake bein" ja... :D Lunsjen ja...nå er jeg hjemmeværende med 2åringen min,så det blir det vanlige. Nei,jeg skal ikke ned mer enn ca.4kg.til nå. Målet va 10 kg. Enig med deg i at de siste kiloene sitter bom-fast...de er sååå stridige!!!:mad:grrr... Nå gir jeg meg ikke! De skal fint få pelle seg av!;) Idag har jeg forresten vært en elg...har spist og spist:(Tilogmed cavaliersjokkis..Men den er jo lovlig da...på et vis:cool:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.