< Tilbake til oversikten

Rockering- hvor effektivt er det?

roxette sa for siden:

Begynte å rocke i går for første gang, med min rockering på 1,5 kg. Men lurer på... Hvor raskt får man smalere midje, og hvor effektivt er det egentlig?

Jeg slanker meg, og er på vei ned i vekt. Får det til heldigvis, på egenhånd:) Men trenger å trene midjen så mye som mulig, for det er ikke lett å få bort magen etter tre fødsler.

Vil helst ha flat mage i løpet av noen dager jeg :D ;)

DrBabe sa for siden:

Man kan jo ikke punkt-slanke seg, så med de forventningene blir du jo garantert enten skuffa eller frustrert, da. ;)

Men tung ring er bra til å trene muskulaturen i mage og korsrygg. Det hjelper veldig å få strammet opp det området synes jeg. Jeg har i hvert fall blitt himla mye sterkere i "powerhouse-området" og det merker jeg godt når jeg trener Pilates sånn innimellom. Jeg har rocket (og slanket meg) siden februar og har gått ned 7-8 cm rundt livet og 8,5 kilo. Ikke alle cm kan tilskrives ringen, men kanskje noen. :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.