< Tilbake til oversikten

Gå over fra ketolyse til Lindberg?

Littforbreianita sa for siden:

Kan noen være så snill og gi meg noen gode råd? Nå har jeg gått på ketolyse i snart 3 mnd, og gått ned tilsammen 6 kilo - men siste 5-6 ukene har vekten stått still.... Kjenner at jeg ikke orker mer egg og bacon.... og rømme... og alt det fettet.... Savner knekkebrød... og frukt.... Mister også motet når vekta ikke beveger seg noe mer nedover.

Så det jeg lurer på er: Nå har jeg 4 - 5 kilo til jeg ønsker å gå ned. Har ikke vært så flink å trene siste mnd, men det skal jeg komme meg i gang med igjen nå - minst 4 ganger i uka! Går det an å for eksempel gå over til Lindberg, uten å risikere å gå opp igjen i vekt?? Jeg kjenner på meg sjøl at mere ketolyse, det klarer jeg ikke nå (konstant trøtt og uopplagt, og småkvalm).... Så et eller annet nytt må jeg gjøre - men vil jo ikke ødelegge det vekttapet jeg har fått til:confused:

HJELP! Noen.. vær så snill....

Fungirl sa for siden:

Du kan selvsagt gå over til Fedon, men jeg anbefaler deg å lese deg skikkelig opp på fedon før du gjør det. Og når du kun har så få kg igjen så er det nok trening som er tingen, lavkarbo er vektregulerende så selv om ikke du er fornøyd med hva du veier så er det mulig kroppen din er det.

Og den enkleste måten å forme kroppen sin på er å trene rett og slett.

Lykke til :)

Littforbreianita sa for siden:

Ja jeg skal jo i gang med treningen nå, men kjenner som sagt at ikke klarer mer ketolyse - derfor er jeg ute etter en måte jeg kan spise litt mere kh uten å gå opp igjen i vekt.... Har egentlig vært møkka lei av ketolyse i noen uker nå, så jeg har snart ikke mer å gå på - kroppen sier rett og slett stopp! Tror ikke denne dietten har noen effekt på meg lenger rett og slett, siden det har stått så lenge stilt:( Tar fortsatt imot tips til hva jeg kan gjøre - med stooor takknemlighet:p

Fungirl sa for siden:

Det første du må gjøre er å sette deg skikkelig inn i Fedon før du går igang med det, kunnskap er makt og du vil unngå fallgruber når du har lest deg opp på temaet.
Og i boka/bøkene samt her på forumet vil du få mye informasjon som garantert gjør at du sitter igjen med mindre spørsmål.

Ellers vet jeg ikke hvilke tips du tenker på :)

nellie sa for siden:

Ja, les om Fedon. Det er det beste tipset. les de klistrede trådene i Fedondelen av forumet

Mr. Muscle sa for siden:

Jeg har også stått stille lenge nå. I går tok jeg et stort stykke ostekake og plutselig gikk jeg ned et halvkilo. Slankekake???

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.