< Tilbake til oversikten

Hudproblemer av Cocosa

lillen sa for siden:

Hei,

jeg har nylig lagt om kosten til lavkarbo og har i den forbindelse begynt å bruke Cocosa, ca en ss om dagen. Etter at jeg begynte med det så merket jeg at huden ble fet og jeg har fått et par underjordiske kviser. Prøvde et par dager uten kokosfett og da forsvant de igjen. Med en gang jeg bruker kokosfett så kommer det nye.

Jeg har en stødig vektnedgang når jeg bruker Cocosa, men virker som om det stopper opp litt når jeg har et par dager uten.. :(
Noen som har hatt lignende erfaringer og vet om dette bare vil være i en overgangsfase?

Jeg ser nå at jeg la dette spørsmålet i helt feil forum, noen som kan hjelpe meg å flytte det til riktig plass? :)

Pearl sa for siden:

Det er mange her inn som har opplevd å få hudprobler, enten utslett eller kviser etter de går over til lavkarbo. Det er bare en overgang. Det er kroppen som renser ut avfallsstoffer, så det er bare et godt tegn. Lykke til videre.

Solange sa for siden:

Og etter en stund opplever de fleste at huden blir BEDRE, har jeg forstått.

lillen sa for siden:

Ja det var det jeg håpte på, satser på at det er alt grumset som skal ut av systemet mitt :)

Takk for svar, ha en fin påske :)

Fedonisten sa for siden:

Flyttet tråden til "spørsmål og svar" jeg.

:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.