sjarmisa sa for siden:
Er det noen av dere som vet om noen lavkarbo musli utenom fedon sin? eller er det noen der ute som lager sin egen som har en oppskrift?
Har så lyst på musli til frokost med youghert på hehe....:p:cool::)
sjarmisa sa for siden:
Er det noen av dere som vet om noen lavkarbo musli utenom fedon sin? eller er det noen der ute som lager sin egen som har en oppskrift?
Har så lyst på musli til frokost med youghert på hehe....:p:cool::)
Yonah sa for siden:
Nå sier du ikke noe om hva slags filosofi du følger da.. Litt vanskelig å gi deg konkret svar da..
Men jeg spiser ketogent og bruker i blandt litt müsli som jeg lager av kokosmasse, soyaflokker, linfrø( mye linfrø), solsikkefrø og spiser med cottage cheese og creme fraiche eller feks en blanding av soyamelk og mosa cottage cheese og gjerrne et rått egg i( smoothie basis). Sammen med mûsli synes jeg tyrkisk yoghurt til og med gir for mange karber.. Pass på å bruke cottage cheese til, ellers får du i deg veldig lite protein..
sirimor sa for siden:
Hei:)
Jeg lager også min egen musli av følgende ingredienser:
sukkerroefiberflak (fåes på helsekosten og inneholder nesten ikke karber)
soyaflokker
hakkede paranøtter
linfrø
sesamfrø
gresskarkjerner
solsikkekjerner
Ferskenbeinet sa for siden:
Jeg fant tilfeldigvis ut at knuste lavkarbo knekkebrød var kjempegodt som musli!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.