< Tilbake til oversikten

London!

friflex sa for siden:

Hei!
Lurte på om noen hadde lavkarbotips å komme med angående London:confused:

Noen som vet om:

Resteuranter/spisesteder med lavkarbo/Atkins-mat på menyen?

Butikker med godt utvalg i Atkins-produkter?

Noen Atkinsprodukter en "må" prøve når man først har sjansen og handle i England?

Aline sa for siden:

hvis du går inn på atkins.com og i rullgardinen øverst til høyre velger du united kingdom. så kan du se hva slags produkter de fører :)

friflex sa for siden:

Ingen flere som har noen tips:confused:

Sitter og venter på avreise nå, kanskje på tide og pakke:D

Zoë sa for siden:

Om det ikke er for sent:

I England har de en sjokoladebutikk-kjede som heter Thorntons - FANTASTISK sjokolade!
De har også sjokolade søtet med søtstoff - som er MINST like god!

Thornton`s finner du i Oxford Street!

God tur!

smosje sa for siden:

Jeg har aldri vært i London, så der må jeg nok melde pass!

Du har vel dratt avgårde nå og jeg håper du får en fantastisk tur!!

:klem:

Nille sa for siden:

Huffameg, nå var jeg for sent ute !!

Håper du får en fin tur !!

smosje sa for siden:

Å friflex, ser du er på!!! Åssen har du det!!????!!! :stortsmil

friflex sa for siden:

Pret a Manger er det en kjede som heter her, har butikker overalt ser det ut til,og godt er det!:D

Det selger "sandwich without the bread" som de kaller det, altsaa salat og enten kylling, krepsehaler, tunfisk etc! Kjempesunt og saa lavkarbo som man faar det!

Sitter i Oxford Street naa, saa skal se etter Thorntons Zoe! Ellers fant jeg en helsekostbutikk rett ved hotellet mitt som har et stooort utvalg i Green&Blacks sjokolader, de som hadde testvinnerne i Mat og Helse's sjokotest:p

Ellers leste jeg en traad av Lise om hvor sunt sjokolade var, saa fyller nok kvoten min paa 1kg her, saa har jeg sjokolade lange tider :)

smosje sa for siden:

Digg!! :) Det gjorde jeg også på veien hit! Den posen varte i nøyaktig 24 timer :eek:

Hadde håpet du fant en internettcafé og logga deg inn! Vi er her alltid vi, vettu! :)
Hvordan går det ellers? Gikk reisen fint?
Hvordan var hotellet? Har du sovet godt? Fikk du noe bra frokost?
Har du sett noe morsomt? Noe spennende? Noen severdigheter?
Er det greit å finne frem?
Har du tv på rommet? Har de Euronews der? (syns det er så morsomt, jeg... :o )

Har du det BRA??? Koser du deg???
(nei gud, nå høres jeg ut som mamma!)

Aline sa for siden:

tror smosje nevnte det jeg lurte på :D

kos deg videre!!!

Anne sa for siden:

Skulle gjerne vært i London:) Tenk på alle de teaterstykkene du kan se da...herlig og sikkert konserter av mange slag, men det koster jo, så det må jo begrenses. Skjønner det. Uansett; London er herlig.:)

friflex sa for siden:

Puh...

Nok og gjoere her i London ja. Mange ting jeg gjerne skulle vaert paa, som jeg heller faar ta en annen gang.;)

Har vaert 3-4timer paa National Gallery i dag. Fantastisk mye bra. Desverre var alle bildene av Leonardo Da Vinci utlaant eller paa flyttefot innen museet, men her var mye annet og se! Duhrer, Holbein, Matisse, Renoir, Monet, Cezanne, Van Gogh, Rembrandt, Turner, osv,osv...

Naa skulle jeg bare sjekke mailen her, saa baerer det videre til Harrods. Shoppe sann littforsiktig, og se selve bygningen som er en attraksjon i seg selv!

Skal skrive masse mer naar jeg kommer hjem!:)

Aline sa for siden:

ååå! så morro!! harrods er gøy!! :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.