< Tilbake til oversikten

Forstår ikke helt denne kuren ...

vav sa for siden:

hei hei:)
jeg har gått på ketolyse kuren 1 uke på tirsdag. og forstår ikke helt.. kan man spise hvor mye kcalorier man vil og ta av, viss man holder seg under 15 karbo??? :confused:

er det noen som har noen gode middags tips uten om kyllinglår grill bein og omelett.. begynner å bli rimeligt lei av d :o

nellie sa for siden:

Du skal ikke spise så mye du VIL, men så mye at du føler deg behagelig mett. Ikke stappmett, ikke sulten. Det begrenser segselv til en viss grad. Middagstips finner du hundrevis av i oppskriftsdelen av forumet:) forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=120

vav sa for siden:

takker for svar:)

Gerd sa for siden:

Da råder jeg deg til å kjøpe boka eller låne den på bibilioteket.

Så lærer du det grunnleggende om kuren :ja:

vav sa for siden:

det var en god ide :)

Trin sa for siden:

Det er masse å lage til middag - søk litt rundt på forumet her.
Vi hadde pizza i går, med ziggys polarbrød til bunn. På lørdag hadde vi cheeseburger gryte. Begge deler kjempegodt :)

vav sa for siden:

nå har jeg funnet masse gode oppskrifter:) blir veldig motivert av d! imorgen er en uke unna gjort. så gleder meg til å gå oppå vekta! Mange av oppskriftene har jeg funnet hos deg Gerd! Tusen takk for mange gode råd alel sammen :) :)
føler jeg maser litt, er så mye jeg har lust å prøve!! er på vente liste på boka nå på biblioteket!:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.