hei alle sammen:)
har nå gått på ketolyse kuren i en uke på tirsdag.. begynner allerede å bli lei.. finner jo ikke noe særligt me oppskrifter her, som er av ketolyse, eller så leter jeg dårligt!.. . så jeg lurte på om jeg kunne få noen gode råd.. er litt lei av kylling lår, grill bein og omelett:) det beste jeg har hatt er nachos(bare bacon chips isteden for tortillachips)
Å så lurer jeg på, kan eg spise kor mye kcalorier eg vil? viss eg spise bacon chips hver dag, vil eg alikevel gå ned i vekt, viss jeg holder meg under 15 karbo?!? er litt vanskeligt å forstå dette her... :)
tok av 1,5kg etter 3 dager. men når den 5dagen kom hadde eg lagt på meg øve 1 kg av di..
jeg syntes her er mye gode ketolysevennlige-oppskriter! det er bare å lete videre. favorittene mine er gerds rømmegrøt og nannahs knekkebrød.
du behøver ikke tenke på kalorier. du skal ha 15/20 g karbo for dag og det skal hovedsakelig komme fra grønnsaker og salat. om du spiser mye baconchips(svor) så kan den binde opp vann i kroppen pga saltet.
,,,og når jeg først holder på så legger jeg ved en link til en tråd der jeg har samlet sammen litt nyttig informasjon med tanke på nykommer i lavkarbo verdenen. Til alle nybegynner på lavkarbo...
Det står endel oppskrifter i boka til Torkild.
les og bli vis :-)
Mvh Grovsnus
ha en blandet meny.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.