Hva i alle dager er det som skjer?
Er strax ferdig med mine første to uker på kuren.
Forrige fredag fikk jeg meg en baklengs med 1,4 kg opp.
Det samme skjedde denne lørdagen. Kan ikke se at det er noe av det jeg spiser som gjør det. Har blitt dårlig med trening denne uken pga forkjølelse, hoste og bihulebetennelse, men forrige uke var jeg flink pike.
Vet jo at det forsvinner igjen, men dette er jo mildt sagt en motivasjonskiller :mad:
Sånn er det med meg også, gikk fint ned i vekt - men forrige uke gikk jeg opp i vekt igjen. Tror det sikkert er hormonelt - for jeg har vært like "flink" hele tiden...
Jeg trøster meg med at kroppen er viselig innrettet - og at det går seg til, hvis jeg bare slapper av og spiser normalt (dvs. lavkarbo).
Er du syk kan det godt gi vekten en dytt oppover pga av at kroppen stresser og jobber mot infeksjon o.l. Samme gjelder, som nevnt, hormonelle forhold for oss kvinner, mere trening enn man er vant til, om man ikke får gått ordentlig på do osv osv.. Bare vann, og ikke noe å bekymre seg over. Bekymringen gjør fort at det setter seg enda mere vann.. :klem:
Usedvanlig godt å høre!
Da regner jeg med at fettforbrenningen går sin gang, at det bare er et resultat av at jeg er syk. Har egentlig vært syk siden før jeg begynte for 2 uker siden. Forkjølelse, hoste og nå bihulebetennelse + at jeg nok får mensen i morgen. Ble litt lettet da jeg regnet meg frem til at det allerede var den tiden igjen :p
Ikke noe å tenke på. Jeg gikk opp 1,8 kg fra i går til i dag :p. Det er så mange faktorer som spiller inn. Det er uansett det jevne som drar ;).
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.