Brooke sa for siden:
Etter (snart) en uke på ketolysekuren er jeg drittlei egg, bacon, kotletter og kylling :mad: Og brødet og pizzabunnen var ikke spisende.
Trenger tips. Er på nippet til å gi opp :(
Brooke sa for siden:
Etter (snart) en uke på ketolysekuren er jeg drittlei egg, bacon, kotletter og kylling :mad: Og brødet og pizzabunnen var ikke spisende.
Trenger tips. Er på nippet til å gi opp :(
4me sa for siden:
Jg skulle akurrat til å skrive det samme. Bare jeg har vært av og på nå i snart 1 år. sukk
Gerd sa for siden:
Anbefaler dere og se i oppskriftene på oppskriftdelen her. Mye inspirasjon å hente der :)
Kitt sa for siden:
Som Gerd sier, oppskriftsforumet inneholder utrolig mye gode oppskirfter.
Eller man kan prøve de som ligger i signaturen til Gerd!:sikle::sikle::sikle:
Eller titte her:
Frokost og lunsjtips
Middagstips
Namba sa for siden:
Jeg har funnet mye inspirasjon i Dreamy sine oppskrifter (og Gerd sine).
Det jeg har gjort er å ta utgangspunkt i mat jeg liker, f.eks taco, og så laget lav karbo versjoner av tacomat. Det er et godt utgangspunkt for alt. Tenk på noe du liker og lag lavkarbo versjon av det.
4me sa for siden:
Tusen takk. Jeg har brut Gerd sine oppskrifter ofte. Men nå har jeg kommet i en skikkelig dårlig sirkel. Går i samme maten i ukesvis og da blir man skikkelig lei tilslutt.
Har vært igjen og kikket på Gerd sin mat oppskrifter. Må si inspirasjonen kommer snikende tilbake her.. Idag blir det hvertfall småørret på oss! :D
Trin sa for siden:
Her finner du en god oppskrift på polarbrød som kan brukes som pizzabunn.
lavkarbo.blogg.no/1200064553_11jan2008.html
Vi lagde den i går og vel - det ble ganske bra må jeg si!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.