< Tilbake til oversikten

Kolesterolet stiger!

Trollmor sa for siden:

Legen ga i dag beskjed at kolesterolet er blitt for høyt (7,4) og at jeg må legge om kosten.Har nå gått på Skaldeman-kost i 10 uker,de 8 siste uten vektnedgang!!! Kuttet ut det meste av partystoppere,unner meg et glass rødvin i ny og ne,3ts med rømme daglig og en skvett fløte i kaffen,og litt posesaus.Har nå redusert light produkter til bare 2 glass cola light i helga,fortsatt ingen vektnedgang,men alvorlige tilbakemeldinger fra legen, hva gjør jeg nå, er fortsatt desperat etter og gå ned i vekt!:(

Charlott sa for siden:

Ikke uvanlig at det stiger til å begynne med for så å normalisere seg... skal finne noen linker til deg ... :)
Her er en god link :)

Lene:) sa for siden:

Hei:) Jeg har høyt kolesterol (7,4), noe som er en av årsakene til at jeg begynte å spise mindre karbohyrater. Og som Charlott sier så er det vanlig at det stiger i begynnelsen, jeg fikk beskjed om at det ikke var noe poeng i måle kolesterolet mitt på nytt før det minimum har gått 3måneder. Skal faktisk ikke tilbake til legen før i sommer, for å undersøke om det er blitt noen bedring.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.