low karb/high protein sa for siden:
Hei.
Jeg har vært inne på blant annet www.dialife.dk og www.waldenfarm.com, hvor de selger produkter som visstnok skal være uten kalorier (sjekk noen av produktene og omtale av de her: www.dialife.dk/group.asp?group=60).
Men for å være ærlig, kan en egentlig stole på dette? Det virker liksom for godt til å være sant synes jeg. Bestilte flere produkter, blant annet sirup, majones og peanøttsmør, herfra og det smaker jo fantastisk! Er jo bare helt utrolig godt! Og da får jeg meg liksom ikke til å tro på at er helt kalorifritt? Hva tenker dere, kan det være riktig?
Grunnen også til at jeg er skeptisk er jo at flere, som aktins og fedon, snakker mye om sine "sukkerfri" produkter som blant annet er søtet med Maltitol og liknende. Maltitol hiver meg rett ut av ketolyse + at jeg gjennom blodsukkerapparatet mitt ser at det påvirker blodsukkeret! Til tross for at de sier det ikke skal gjøre det...
har utrolig lyst til å kjøpe mer av disse produktene fra dialife, men er kjipt å hive i seg mengder av dette for å så legge på seg fordi "null kalorier"-reklamen faktisk ikke stemmer..