< Tilbake til oversikten

Lavkarbo for 2. gang

TanjaM sa for siden:

Jeg gikk for ca 3 år siden på Ketolysekuren og gikk ned mine ønskede kg.
Vekta var stabil i 2 år, men så ble jeg syk og gikk opp igjen alt + litt til.
Nå ønsker jeg og prøve lavkarbo igjen, men er det noen som har erfaringer med det og prøve lavkarbo flere ganger? Syns jeg har hørt det at det funker ikke så godt etter første gang?

low karb/high protein sa for siden:

for meg handler lavkarbo-kosthold om en varig livsstilendring og ikke bare en "kur". dette fordi jeg føler meg mye mer opplagt og bedre med et kosthold som ikke inneholder mye karb. derfor tror jeg ikke at "kuren" fungerer annerledes dersom du har spist sånn før eller ikke =)

Kitt sa for siden:

Bare sett i gang, du! Det er ikke sikkert du går ned like fort som sist, men ketolysen virker, den, om det er 1. eller 10. gangen!;)
Dessuten "kan" du jo dette nå og kan gå rett på !

Lykke til!:)

Shadow sa for siden:

Jeg har også startet på igjen for andre gang. Jeg hadde en vellykket periode i fra høsten 2008 til våren 2009. pga sykdom og sykehusinnleggelse kom jeg helt ut av det i fjor sommer/høst og det har vært tungt å starte opp igjen. Problemene sitter sjølsagt i hue ;). Nå har jeg endelig kommet i gang igjen og det føles flott :)
Stå på :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.