< Tilbake til oversikten

Til dere som løper, enten på asfalt eller mølle

StegforSteg sa for siden:

Hvilke løpesko bruker dere?

Jeg har veldig liten fot, og hvis jeg skal bruke de "beste" på markedet (asics) så må jeg ned i junior, og de er ikke like gode.

Ser puma er kommet med en ny løpesko - noen med erfaringer her?

Dytter litt på denne jeg....

Nike sine sko (alrså shox) kan jeg ikke bruke på løping. De har kun demping i hæl og jeg trenger en som også har demping foran. Men jeg har 2 par shox som jeg bruker mye, både når jeg skal stå/gå mye og til jeans.

Jeg kjøpte de nye puma sine. De virket veldig gode i går, så jeg får se i dag å da, om de er like gode. Merka hvertfall at de var mye bedre for leggene mine enn de jeg hadde fra før - slapp den "brennende" følelsen foran i leggen etter endt treningsøkt

4me sa for siden:

Jeg har også små føtter. Bruker str 35-36 på joggesko. Leter etter nye joggesko og finner ingen.
Kan du vise meg hvilket puma sko du kjøpte og hvor?

4me sa for siden:

Supert!! Tusen takk. :)

Bare hyggelig. Hadde 80 min på mølla i sta, og jeg kjente det ikke engang i føttene ;)

Karissima sa for siden:

Tror jaggu jeg også skal kjøpe meg nye sko. Klarer ikke å løpe på mølla med de jeg har. Var det butikken som anbefalt dem til å bruke på tredemølle ?

Ja til bruk på mølle og /eller asfalt. Det er god demping i skoa.

droc sa for siden:

Invester i en test på Löpslabbet eller en annen sportsbutikk som ser på deg mens du løper på mølle. Du må betale fullpris, men du får den skoen som passer best på dine føtter. For meg er det ikke noe alternativ til Asics Gel-Kayano, men de vil være totalt feil for andres fotstilling, rygg osv.

Areola sa for siden:

Enig med droc, jeg tok også en test hos løplabbet og endte opp med et merke jeg aldri har hørt om før, men er overbevist om at det er disse som er riktig meg og mine ben. Det så jeg veldig godt når jeg så bena min på tredemølle under testen. (man tester først med sko uten noe støtte, og så med div alternativer.) Mine sko koster 1300 og jeg ser det som en helt godkjent utgift. :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.