smiley75 sa for siden:
Har lyst å lage mer mat av kokosmelk for å få fettinnholdet opp uten å bruke for mye fløte. Noen som har oppskrifter eller tips til hva jeg kan lage?
smiley75 sa for siden:
Har lyst å lage mer mat av kokosmelk for å få fettinnholdet opp uten å bruke for mye fløte. Noen som har oppskrifter eller tips til hva jeg kan lage?
Gerd sa for siden:
søkte litt jeg: ;)
forum.lavkarbo.no/tags.php?tag=kokosmelk
trillian78 sa for siden:
Mye god thaimat med kokosmelk. Det er for eksempel nesten umulig å feile om du lager en wok med kylling, grønnsaker, kokosmelk og rød karri. Blir alltid godt! Prøv å google deg frem til noen thaioppskrifter.
Dette er yndlingssuppa mi.
Og denne oppskriften er jeg veldig hypp på å prøve. Ser nydelig ut. Selv om vi på ketolyse bør droppe spelten.
Rin sa for siden:
Mye god thai-mat, ja - jeg er veldig glad i tom kha gai-suppe, selv, det finner du oppskrifter på her på forumet om du søker. :)
Og så har jeg tenkt å teste denne fiskeformen med kokosmelk en av dagene, www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostafjells/1.257505
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.