Tunfisk med smakstilsetting #1 Tiril77 sa for 15år siden: Disse tunfiskboksene med karri, satay og sur/søt smak.. Er disse greie å spise om man lever på en blanding mellom Atkins og Lindberg? 1 gr karbohydrat pr 100 gr står det her... Men ser samtidig at det er sukker i den i innholdsfortegnelsen.. #2 nøtta sa for 15år siden: jeg bruker den med karry endel, men lurer på om det er litt sånn for godt til å være sant for de er så utrolig søte. hm..... #3 Tiril77 sa for 15år siden: Billig,kjekk og god proteinkilde tenker jeg da ;) Spiser den rett fra boksen med litt salat, stekte grønnsaker eller par Ryvita knekkebrød jeg da ;) #4 a-m sa for 15år siden: Jeg spiser den med sursøt saus en del :) Spiser rett fra boksen :)
#1 Tiril77 sa for 15år siden: Disse tunfiskboksene med karri, satay og sur/søt smak.. Er disse greie å spise om man lever på en blanding mellom Atkins og Lindberg? 1 gr karbohydrat pr 100 gr står det her... Men ser samtidig at det er sukker i den i innholdsfortegnelsen..
#2 nøtta sa for 15år siden: jeg bruker den med karry endel, men lurer på om det er litt sånn for godt til å være sant for de er så utrolig søte. hm.....
#3 Tiril77 sa for 15år siden: Billig,kjekk og god proteinkilde tenker jeg da ;) Spiser den rett fra boksen med litt salat, stekte grønnsaker eller par Ryvita knekkebrød jeg da ;)