< Tilbake til oversikten

Holder dette?

Frusetruse sa for siden:

Kan man gå ned av å sspise som jeg gjør?
Eks i dag: litt under halv box cottage cheese 7 på morgenen, kl 11 stekt kjøttdeig me egg purre og champingjong, 20mandler som mellom måltid, kl 5-->halv beger cottagechees med kanel og halv t she fedon fruktsukker. I kveld ca 8 salat ( innhold,litt fetaost,skinke reker,kinaklål,tomat,champingjong,rødløk og purre

Hvordan er d med kaffe,og bør man helst holde seg unna bær også?

hvordan er mørk sjokolade en sjelden gang,og kan man egentlig skeie ut bestemt en gang i uka?

Yonah sa for siden:

Øh, har du lest noen av bøkene til F.L:? Kan du håndflatemodellen så du vet at du SKAL ha fett, protein og gode karber( grønnsaker og opptil 2 håndflater med belgfrukter hver dag? )? Noe sier meg at du IKKE har lest bøkene, godt nok.

Du skal ha 4 håndflater med protein( like tjukk og stor som DIN håndflate),8 håndflater med lavglykemiske grønnsaker( hvorav 2 kan være belgfrukter) og et c-måltid( her husker jeg ikke helt mengden, men det er fullkornsknekkebrød, basmatiris eller grov pasta.. 3 ryvita er en porsjon). Og fettet husker jeg ikke i mengde og har heller ikke boka( jeg lånte).

En tallerken skal bestå av 1 porsjon protein og 2 porsjoner lavglykemiske grønnsaker..

Du oppgir ikke mengdene på den salaten feks og ikke hva du veier og skal ned, så det er kjempevanskelig å svare deg..

Frusetruse sa for siden:

Okey,det hjalp meg uansett litt, jeg har tenkt på å få fixet meg boken. Uansett takk for svar:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.