litemeg sa for siden:
Huff! fikk spysyka i måra, kommer begge veier. Og nå klarer jeg ikke tenke på ka eg kan ete.. må bare få ete når det eg har lyst på..
Vil dette ødelegge mye for kuren?
(har faktisk gått ned 2,5 kg siden i
går..)
litemeg sa for siden:
Huff! fikk spysyka i måra, kommer begge veier. Og nå klarer jeg ikke tenke på ka eg kan ete.. må bare få ete når det eg har lyst på..
Vil dette ødelegge mye for kuren?
(har faktisk gått ned 2,5 kg siden i
går..)
litemeg sa for siden:
i går mente eg.. hehe..
Kitt sa for siden:
Spis det du får i deg, drikk så mye du orker og bare fortsatt kuren når du er i form igjen!:)
God bedring!:klem:
Yonah sa for siden:
Signerer Kitt. Jeg hadde nok garantert spist pasta eller noe ligningde om jeg fikk omgangssjuka.. Kjøtt er helt forferdelig å spy opp( øh, kanskje derfor jeg gikk opp 16kg i mitt første svangerskap... jeg åt kun mat som ikke rev opp halsen.., ikke brød og ikke kjeks, kun pasta..)
Val sa for siden:
Jeg hadde samme, du vil kanskje oppleve å gå ned ganske mye så lenge det pågår, men det er jo vann og mageinnhold. Når det hele er over tviholder kroppen på vann og du vil gå opp igjen vannet. Først synes jeg det var fantastisk å gå ned mye over få dager, så skjønte jeg at det kom til å bli like skuffende å gå opp igjen vannet hehe
Lullen sa for siden:
God bedring sier bare jeg :)
Spysyke er noe herk...
litemeg sa for siden:
Då va eg mye bedre!:) og er klar for full ketolyse-kur igjen i måra! gleder meg! har ikkje målt enda, men rekner meg at eg ikkje er i ketose lengre. Gikk i popcorn og pepsi-max.. og i dag litt hjemmelaget pannekake av mor:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.