Charlotte88 sa for siden:
Hei, jeg fant for et par dager siden en link til en ny norsk lavkarbo butikk på nettet. Noen som vet adressen? Finner den ikke
Charlotte88 sa for siden:
Hei, jeg fant for et par dager siden en link til en ny norsk lavkarbo butikk på nettet. Noen som vet adressen? Finner den ikke
arnakristin sa for siden:
Hei,
Er det Lavkarbo Torget du leiter etter?
senorita sa for siden:
ja den lette jeg også etter.. noen som sletta innlegget som hun hadde her? Finner ikke igjen jeg..
arnakristin sa for siden:
Hei,
Mulig det ble ansett som reklame og slettet av den grunn.
aktivjente sa for siden:
SUVERENT!! Nå blir det både spaghetti og pizza!! Tusen takk :D
Mammaannmari sa for siden:
Men det står jo ikke hvor mange karber det er i spagettien. ??
Noen som vet. Hvis ikke får jeg dem en mail.:)
marjusen sa for siden:
Hva er grunnen til at lavkarbo butikker som feks lavkarbotorget reklamerer med at nå er det ingen sak å handle for oss lavkarboere. Også går du inn på produktene og det står ikke en dritt om hvor mye KH det er pr 100 gram. Det står ikke hva det er søtet med. Og atpåtil skriver dem:
"Drikken har en god, fyldig sjokoladesmak og det lave kaloriinnholdet (34 kcal pr. kopp), er en positiv overraskelse."
Er jo bare tull dette:p hehe
kamp sa for siden:
Jeg var inne på flere produkter og der står det hva dem inneholder samt karb innhold. Men på den du refere til (confecta) sto det ikke :(
Vist du går inn på eple så står det. Samt på pastaen står karb innholdet :)
Kanutten sa for siden:
Jeg har bestilt pasta der! OG det er 5 karber pr porsjon. Og hver porsjon er på 56 gram tørrvare! Det er snadderpasta!! :heia: OG det er ca 6.5 porsjoner pr pakke.
HER ligger innholdsdeklarasjonen... Det er ei svær side.. :p
Cherry sa for siden:
Likner mistenkelig på lavkarbopikenes side i sin tid :P
Kanutten sa for siden:
De har ingenting med hverandre å gjøre.. Vet, fordi jeg spurte dem som har lavkarbotorget. Det har nok mer med hvilken nettsideleverandør de bruker.. Lavkarbo her er jo klin likt blant annet et nettsted for hobbymekking av biler... Bare innholdet som er ulikt. :rolleyes:
Cherry sa for siden:
Det er jo helt greit det. Reagerte bare på at det var nesten samme side og aakkurat samme orddelingsfeilene ;)
Livlys sa for siden:
Det er jeg som driver lavkarbo torget.
Det innlegget det refereres til i starten av tråden er slettet fordi det var reklame, og det ser ut til at alt jeg sier her på forumet er å anse som reklame, men nå føler jeg at jeg må kommentere.
Når det gjelder opplysningen om varens innhold har jeg prøvd å gi henvisninger til varens egen internettside. Der finner dere mer og bedre informasjon om produktet en det som er plass til under varebeskrivelsen.
Lavkarbo torget har ingenting med lavkarbopikene å gjøre. At sidene er like er helt tilfeldig. Vi har sansynligvis hatt samme tanke om å bruke en butikkleverandør som er rask og enkel å ta i bruk og som kan administreres av personer uten å være IT ingeniør.
At designet på butikker er lik skyldes nok at dette er et "godt" standard design. Jeg ønsket i denne oppstarts fasen å bruke mer tid og penger på å få inn gode produkter enn å lage fancy design på butikken. Det får evt komme senere.
Når alt dette er sagt ønsker jeg å henstille alle til å komme med forslag. Butikken er til for dere, og jeg ønsker å ha et større utvalg. Det hadde derfor vert kjekt om dere kunne komme forslag til produkter dere mener hører hjemme i denne settingen:
Matvarer til et livslangt lavkarbo kosthold.
marjusen sa for siden:
Veldig bra butikk.
Skjønner at du skal tjene penger på butikken, men den blåbærsafta må jeg si var utrolig dyr. 250 kroner litern for blåbærsaft er dyrt, selv om bæra er håndplukka og aldri sprøyta;) hehe.
Men eneste jeg kunne tenkt meg der da, om det ikke blir for mye jobb er ett kommentarfelt for produktene dine. Slik at vi kan legge igjen brukererfaring etter vi har testa det litt. Da er det lettere for deg å luke ut produkter som ikke er sååå bra, og vi slipper å kjøpe produkter som ikke er sååå bra;)'
Marius
-marie- sa for siden:
Kanskje du bør bli annonsør her inne? Er vel stor fare for at de fleste innleggene dine vil oppfattes som reklame uansett :) Vil tro at det betaler seg i løpet av kort tid om du velger å annonsere her inne (hvis det er mulig da?)...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.