< Tilbake til oversikten

Vi som ikke går ned i vekt ...

Lillemy71 sa for siden:

Kan bare hive meg på her og si DITTO :D Finner mye inspirasjon,mange gode svar og trøst her i forumet.

Hadde ca 6 uker uten å miste et eneste gram, så endra jeg litt på kosthodlet og gikk ned litt, men det kom rett tilbake. Nå sitter jeg og klør meg i hodet og lurer på hva jeg skal endre på for å få vektnedgang, har prøvd alle tenkelige og utenkelige tips jeg kan finne her inne uten hell. Men i dag sa legen til meg at det kan godt være at alt stresset jeg er igjennom med jobben om dagen som gjør at kroppen lagrer alt den får og "tviholder" på alt. Skal måle cm i morgen så vil det jo vise seg om noe har skjedd da.

Lykke til alle sammen og takk for all inspirasjon:love::love::love:

herregud sa for siden:

Ang vanndrikking...

Jeg har i perioder forsøkt å drikke lite og mye vann for å se hvordan kroppen reagerer.

Når jeg drakk lite (under 2l pr dag) så gikk ikke vakten ned...
Når jeg drakk mye (over 3l pr dag) måtte jeg på toalettet flere ganger i løpet av natten. Alt for mye vann i kroppen.. Er det skadelig for nyrene å drikke for mye vann..? I tillegg ble det vanskelig å få i seg nok mat pga alt vannet.

Nå drikker jeg 2-3 liter vann om dagen, og kroppen virker fornøyd med det... :)

Yonah sa for siden:

Vel, jeg drikker nok de fleste dager minimum 3l vann fordi jeg er tørst, og må såklart opp om natten, men det må jeg om jeg drikker 2 liter også;) Jeg har så lenge jeg kan huske( ca 8års alderen), måttet opp 2 ganger hver natt, minimum.

Det går ikke utover matlyst i allefall, vannet går fort ut av mageseken så lenge det ikke er mye mat der.

Jeg tror det for de fleste holder å drikke når man er tørst og ikke utsette det eller tvinge i seg litervis med vann.

herregud sa for siden:

Hehe.. 7 kg igjen til målet.. Dette går mye bedre enn forventet. Har ikke veid så lite siden 1992 :) Har stoor tro på flat mage til sommeren :cool:.

Merket at nedgangen ble mer stabil uten meieriproduktene.. Kanskje jeg rett å slett er en ren kjøtteter :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.