mih sa for siden:
noen som vet om det er noen taco pulver vi kan spise? (altså pulveret man har på kjøttdeigen).
har santa maria sin i skapet, men den står det ikke karboinnhold på så tør ikke bruke den.:)
mih sa for siden:
noen som vet om det er noen taco pulver vi kan spise? (altså pulveret man har på kjøttdeigen).
har santa maria sin i skapet, men den står det ikke karboinnhold på så tør ikke bruke den.:)
Gerd sa for siden:
scroll helt ned på siden her, så finner du flere tråder om samme spørsmål ;)
Fungirl sa for siden:
Er en god del sukker i ferdiglaget tacokrydder i poser, anbefaler deg å lage selv. Står en oppskrift på forumet om det :)
Ferskenbeinet sa for siden:
Syns ikke det hjemmelagede ble SÅ bra, så mista litt av tacofølelsen med det. + en mann som helst vil ha et ferdig! Hvilket er det med minst karb om en MÅ ha et ferdigkjøpt?
Areola sa for siden:
Jeg er ganske sikker på at alle slike poser har sukker som øverste ingrediens, dessverre!
Monen sa for siden:
Et av merkene er helt grei å bruke, men nå husker jeg elvfølgelig hvilken det er:rolleyes:
Jeg bruker 1/3 eller 1/2 pose men like mye vann, og lar det koke skikkelig inn:)
First Price tacosaus er den med minst karber.
nellie sa for siden:
Old el paso tacokrydder inneholder 35 gram tilsammen.
I en pose er det 18.5 karbohydrater.
21% av dette er salt = 3.9 gram (som står på første) på andreplass er glukosesirup.
Namba sa for siden:
Har du prøvd Dreamy sin oppskrift? Jeg droppet hvitløkspulveret (fordi jeg synes det smaker ekkelt) og stekte hvitløk med kjøttdeigen (jeg er glad i hvitløk). Jeg var skeptisk, men jeg synes det smakte akkurat det samme som kjøpet. Posene har litt forskjellig smak fra merke til merke, og min kunne ihvf like så godt bare vært et at dem. Jeg brukte edit: utgaven.
Tacokrydder:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.