Kan man spise for mye fett eller kan man spise ubegrenset med det? Har hørt "jo mer, jo bedre" Stusser litt på den da jeg ser dere teller fettinnholdet her inne?
Har spist en baconpakke i dag og en halvkjøttdeig med grønnsaker, ost og seterrømme...
skal lage lavkarbo pizza i kveld...
Er vel karboinntaket som er svært lite og fettinnholdet som er stort..Men er det bra?
Hei,
Her er link til en tråd jeg har laget med tanke på nykommere i lavkarbo verdenen, der finner du bl.a. en tråd om hvorfor fett er viktig og en annen om hvorfor vann er viktig. Til alle nybegynnere på lavkarbo…
I kveld har min sambo laget pizza (fra ketolyseboka) og sjokolade fromasj (funnet her)
Jeg har smakt det og det smaker NYDELIG. Håper det faller i smak hos de som ikke går på ketolyse!! :)
jeg tenker at, så lenge urinstixen gir farge og vekten går ned, Går det vell ann å fortsett som vi gjør?
Går jo virkelig ann å kose seg mye jo, men skjønner at om vi fortsetter med mye desserter etc hver dag, så kommer vekta til å gå opp, men vi prøver oss litt frem! :)
fett blir det hvertfall mye av og vann i bøttevis!! :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.