Catwoman sa for siden:
Flyr på toalettet og tisser i ett sett, men er værre med " nr 2 ".. Dette er vel kanskje normalt? Gode råd, anyone:confused:
Catwoman sa for siden:
Flyr på toalettet og tisser i ett sett, men er værre med " nr 2 ".. Dette er vel kanskje normalt? Gode råd, anyone:confused:
Namba sa for siden:
Mer fett var redningen for meg. for meg var treg mage hard mage. Jeg er fortsatt ikke oftere på do enn to ganger i uka, men nå er visst det alt som trengs.
StegforSteg sa for siden:
Mer fett og mer fiberrike grønnsaker :) Og masse vann. Jeg er fremdeles på "nr 2" 5 av 7 dager i uka :p
Pearl sa for siden:
Fiberhusk
Skippy sa for siden:
Linfrø funker bra.
Kitt sa for siden:
Scroller du helt nederst på siden til Lignende tråder, ser du at du ikke er den eneste med det problemet!;)
Charlott sa for siden:
Jeg merker enorm forskjell om jeg får min daglige tur eller ei. (det samme gjelder i stor grad for hundene våre, så formidagsturen er meget nyttig ;) )
Catwoman sa for siden:
Takker for svar alle sammen! To ganger i uka er visst blitt mitt skjema også... Skal prøve med litt cocosa i teen:)
Brimstone sa for siden:
Nannah's knekkebrød virker iallefall regulerende på min mage, både på den ene og andre måten :)
forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=30214
merethe1 sa for siden:
jeg har bakt disse knekkebrødene og synes d er fantastisk å ha noe å legge pålegget på av og til.... men er d begrenset hvor mye en kan spise av de?? kan de være en partystopper ? jeg spiser kanskje 1 for dagen..
BobBob sa for siden:
Med lavkarbo har jeg gått fra to ganger om dagen til to ganger i uka. Aner ikke hvorfor, eller om det skal være slik, men jeg føler meg helt ok da. :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.