db.no har en sak om de hundre kuleste tingene i verden. Her er det jammen en salig blanding! :lol: Jeg registrerer at Johnny Depp er den kuleste personen i verden, og at det er mye jeg syns er kult på denne lista, men også masse ikke har hørt om engang ... :)
Hva syns du er det kuleste i verden? Kanskje ikke lage en topp 100-liste, men hva med topp 5 eller topp 10? Jeg må nok tygge litt på min, men jeg vet at konseptet lavkarbo, familie, venner, ipod, internett, film og kaffe hvertfall kommer med på lista mi.
Ok, om man ser bort fra venner og familie (obvious choice), så sånn akkurat nå:
*Å gjøre vintagekjolekupp
*Å ha mad håndarbeidsskills
*Originale, pene, langhårede menn som spankulerer forbi mens man sitter på utekafé
*Å sitte på en benk i bakgården og drikke champagne mens noen spiller musikk ut av vinduene
*To svarte stålrørsstoler med vinyltrekk og maljer fra søttitallet som storesøster fant på lageret på jobben sin, og som nå står på mitt kjøkken!
*Knallrød leppestift og store smil
Ja, jeg romantiserer smågreier og detaljer. Det er jo det som beriker livet :).
Tilfeldig rekkefølge: Men er jo forskjell på KULE ting og nyttige og gode ting da. :)
musikk
ipod'en min
det store statsbiblioteket i gøteborg
internett tv
regn, for da kan man sitte inne og lese en bok og drikke te!
pilates, slitsomt med kjenner hele veien at det er bra for kroppen.
youtube (oppdaget bl.a raske menn igår)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.