sikval sa for siden:
Hei! Er nå i gang med fase 1, men lurer på om det er noe rom for sushi når man går på SB? Ikke nå i fase 1, men en eller annen gang i fremtiden? :spisesnak
sikval sa for siden:
Hei! Er nå i gang med fase 1, men lurer på om det er noe rom for sushi når man går på SB? Ikke nå i fase 1, men en eller annen gang i fremtiden? :spisesnak
gulrotklara sa for siden:
Venter spent på svar jeg også, for dette er virkelig min favorittmat. :nam:
anette76 sa for siden:
Sushi kan sikkert nytes i passe mengder etterhvert men i utgangspunktet skal man jo ikke spise hvit ris på fase 1 og 2.
Men du kan selvfølgelig spise den typen som ikke er med ris under. Heter den sakimi eller no tro???
Jeg har laget min egen variant av sushi :
Salma laks kuttet i biter , avocado i biter med litt pepper på , syltet ingefær , stangselleri med kremost blandet med vårløk , soya saus og wasabi.
Funker det også..
Bildet er lånt fra en blogg jeg leser og fikk ideen til denne blandingen..
Furine sa for siden:
Sashimi burde då gå greit sidan det er utan ris
sikval sa for siden:
Ok, er glad i sashimi også, så det er greit :) Men ser på listen over tillatte matvarer i Fase 3, så står det ris? ( 1 kopp ) Da kan man vel unne seg en maki i ny og ne?:)
Ildern sa for siden:
Ser at denne tråden er gammel ,men tenkte jeg kunne tipse om "sushiris" av blomkål og mandelmasse :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.