< Tilbake til oversikten

Hjelpe meg for noen forbilder vi har i dag

nellie sa for siden:

Ser ikke akkurat så mye bedre ut nå enn før heller:nei:

Furine sa for siden:

Ille heile greia.. :P Sjå forresten på første "now" biletet, kva i verda er det med vinklinga på beina hennar?!

Gracella sa for siden:

Det er kanskje ikke så lett å gå i trapper når man er utsultet...???
Så litt rart ut, men det er vel pga av vinkelen?

Ana sa for siden:

Så groteskt, de ser jo ut som vandrende lik noen av dem.

Val sa for siden:

Synes hun øverste var skikkelig søt på før bildet. Også ble det bare helt feil....herregud. Og de to som var helt hvite da...stakkars. Får meg til å sette pris på mine rødmussa kinn haha

Photobscura sa for siden:

Har aldri hørt om dette ''bandet''. Men det som jeg legger merke til nesten like mye som at de har blitt veldig tynne, er at de ser ut som om de er typ førti år gamle på etter-bildene ..

Veggpryd sa for siden:

Det var det som slo meg også. De ser virkelig gamle og slitne ut. Uff, jeg synes de var pene på førbildene - de etterbildene var groteske. :(

Cherry sa for siden:

Seriøst?:p.

Og jeg som bestandig har syns Cheryl Cole er sååååå pen:(

nellie sa for siden:

prøv å still beina sånn som hun øverste står. jeg tipper manipulert.

Solange sa for siden:

HERREGUD....Snakk om å slanke seg til å se sjuke og eldgamle ut....En god påminnelse om at man ikke skal satse på en for lav bmi. Mange med en bmi på 26-27 ser f.eks. perfekte ut, spør du meg.

Photobscura sa for siden:

Eh, ja?
Men, så skal det sies; Jeg ser aldri TV eller leser tabloider, og hører jeg på radio så er det stort sett Radiorakel/Nova, eller p3 på kveldstid.
Nå sjekka jeg dem opp på Youtube, og jeg har virkelig ikke gått glipp av noe :p. Synes egentlig musikken alene er nok til å sette spørsmål til deres idolstatus :rolleyes:. Men det er min mening da ...

Gracella sa for siden:

Hehe, Photo, du er nok ikke i primærmålgruppen deres, nei ;).

Det som er så trist, er jo alle disse tenåringsjentene som har disse som idealer.
Bare å se før-bildene, hvor de var slanke og sunne, søte jenter og etter-bildene hvor de ser ut som AIDS-pasienter i siste stadium....

En av de som kommeterte under artikkelen, ba alle feite, misunnelige kjærringer om å slutte å bry seg. Tynn var da så mye bedre enn feit...(var også en artikkel i avisen om ei som ville spise seg opp til verdens tykkeste dame!)
Jeg mener det må være lov å bry seg når slank/tynn plutselig er blitt "for feit".

Elinee sa for siden:

Helt forferdelig! Det triste er at så mange unge jenter ser opp til dem!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.