< Tilbake til oversikten

Tidspunkt?

Buttonforest Gump sa for siden:

Hei!
Jeg er helt fersk på dette forumet, så jeg har ikke 100 % oversikt over alle muligheter her.
Har prøvd å søke på min problemstilling i diverse tråder, men finner ingen tidligere svar på dette.
Jeg har gått på keltolyse i 4 uker nå og har gått ned 10 kg og 11 cm rundt magen:)
Jeg bare lurer på om det er dumt å spise middager senere på kvelden?
Pleier å spise innen 21.00, men noen ganger så sent som 22.00
Jeg er et utpreget B-menneske (egentlig grenser jeg til C) og sovner sjelden før 02.00 uavhengig om jeg skal opp tidlig eller sent.
Har en jobb som gjør at det blir vanskelig med A4 livsstil med middag mellom kl. 16 og 17.
Mange ganger er jeg ikke hjemme før 20.00
Spiser som regel maks tre måltider om dagen: litt frokost, varm lunsj på jobb og middag etter jobb.
Jeg har også hørt at så lenge man ikke er sulten så skal man heller ikke spise noe. Og jeg er som regel ikke sulten før ca. rundt kl. 20.00, så da blir det ikke ikke så lett med å ikke spise etter 18.00 som jeg ser at noen her har kommentert at de gjør.
Håper noen kan hjelpe meg med dette:)
Hilsen en fersking!

arnakristin sa for siden:

Hei,
Helt riktig det at på ketolyse så skal du spise når du er sulten og spise deg passe mett, vi følger ikke klokka eller om det blir to eller tre måltider om dagen.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.