< Tilbake til oversikten

Brystene minker seint ...

Mercy sa for siden:

Nå har jeg heldigvis gått ned en del, men merker at brystene ikke minker noe særlig:o Føler at jeg ser stor ut pga det, men det er jo ikke krise da lurer bare på om andre har erfart det samme?

Det er 2 uker jeg ikke har gått ned siden jeg begynte og det har vært i samme uke som jeg har drukket alkohol, kan dette ha noen sammenheng? Spiste ikke noe "ulovlig" i den sammenheng:)

Vettel sa for siden:

Puppene har ikke blitt noe mindre, selv om resten har blitt det. sukk

Mercy sa for siden:

Hmmmm lure fælt på hvorfor dette ikke skjer? Bruke litt tunikaer og da ser jeg jo like stor ut:confused:
Men mannen er fornøyd så da er det jo ikke så ille:)

Vettel sa for siden:

Kan ikke punktslanke vet du. ;) Selv om VI ønsker å få bort litt av det som andre ikke vil bli kvitt, hehe!

Så til slutt blir vi skikkelige bimboer, slank OG store pupper, hoho!

Mercy sa for siden:

ja vi får ta det positive, var egentlig redd for at de skulle bli hengete, men det har ikke skjedd til nå hehe:)

Kjekt med bikini til sommeren håper jeg!!

Homer Simpson sa for siden:

Yooohooo:D

Sungrazer sa for siden:

Har lest om flere som spiser paleo som rapporter det samme. Menn blir mer mannelig og kvinner blir mer kvinnelig, men på de riktige plassene. ;)

Jabba sa for siden:

Mine pupper har minket ganske godt - og HELDIGVIS for det!!!!

Vettel sa for siden:

Viclin: Med andre ord så¨kan det skje senere!

Jeg har jo nok av fett å ta av på kroppen generelt også. Hvis jeg hadde fått bestemt, så ville jeg at kroppen skulle gå ned i denne rekkefølgen: lår, hofter, pupper, så litt her og der.

BlirFjong sa for siden:

Heh.. mine pupper har minket mye mer enn jeg ønsket at de skulle.
Hoftene derimot har nesten ikke minket i det hele tatt :/

Yonah sa for siden:

Jeg sier bare: det er godt det finnes støtte og push up, for henger de mere enn noensinne, det stedet der jeg ser at heg har løshud er jo på siden av brystene.. Men jeg tar det ikke så tungt, de hang fra før og jeg forventet ikke at det skulle bli bedre av 3 tette svangerskpa, betydelig overvekt osv.. Puppene er det siste jeg bekymrer meg for, de er til å å gi babyer mat:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.