Var en tur innom Lidl i dag for å handle.. Og den handlevogna mi var et syn for guder.. Mitt oppi der satt selvfølgelig lillegutt i babysetet sitt som en prins og suttet fornøyd på smokken sin, og ellers i kurven var det to slag kjøttpålegg,smør, dusjsåpe og ET BERG med grønnsaker og frukt! Stakkars Robin ble jo nesten helt borte oppi alle grønnsakene.. hehe.. Dama i kasse måtte vel begynne å lure på om jeg drev kanin oppdrett eller hadde en ponny i garsjen! :D :D :p Måtte forresten innom Skeidar å kjøpe sånn kurveoppheng i tre etasjer som man kan henge i taket jeg.. Ble aaaltfor fult i kjøleskapet av alle veggisene her!! hihi.. :rolleyes:
Og i går og i dag har vært kjempeflink og kokt og most de meste av grønnsakene. Blomkålmos, broccolimos og kålrabi stappe.. Greit å ha det ferdig i fryseren slik at jeg bare kan tine og varme opp når jeg har dårlig tid :D
da skulle jeg likt å sett deg tonje....ler.jeg har ALDRI sett noen som har såååååå mye grønnsaker som deg jeg...ler.du er kjempe flink altså.spiser for meg og du vel:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.